virtual box

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb hier nog een oud laptopje met windows 8.1 pro erop staan, ik zou daarop Virtual Box willen installeren, daar VM ware te zwaar gaat zijn
het is een 32 bits,
ik veronderstel dat ik in de virtual box terug een windows 8.1 of lager misschien moet installeren, kan dit kwaad als dit een 64 bits is of moet dit een 32 bits zijn
en mag het een lagere versie zijn dan de 8.1 pro

Ah nog iets ik heb het toetsenbord die stuk was vervangen door een Duits qwerty bord, de azerty was niet meer te vinden, ik ben vergeten hoe ik de taalinstelling hier nu moet gaan doen
is dit gewoon bij keuze taal Duits selecteren en Belgisch punt verwijderen?

greets
ed
 
je gebruik een 32 bits besturingssysteem en vermoedelijk heeft deze dan ook maar 4GB ram geheugen …. nu vraag jij je af of je er virtual box kunt op draaien ...dit zal wel gaan maar het zal niet vlot gaan aangezien je deze virtuele Windows maar maximaal 1GB ram geheugen kan toewijzen ..een 64 bit gaan draaien in virtual box is uitgesloten .. je kan eender welke Windows in virtual box gaan draaien zolang je maar een 32bit gebruikt …..weet ook dat de virtuele Windows dezelfde eisen heeft als je huidig systeem ..
*zelf zou de Win7 starter aan te raden zijn aangezien deze destijds uitgebracht werd voor systemen met maar 1 GB ram geheugen ..

**betreffende je toetsenbord waar heb je deze besteld dat men u een qwertz toetsenbord hebben geleverd ...heb je deze via een Duitse website besteld of eerder via een Nederlandstalige webshop .
Indien dit via een Nederlandse webshop geweest is dien je een azerty toetsenbord te krijgen en te eisen .
 
Wat wil je juist gaan doen met Virtual Box?
Oude laptop; Hardware VM ondersteuning?
Zoals reeds aangegeven door qtex; 32bit host OS is geen goede optie om VM onder te draaien. Zit er al 4GB RAM in dan?
 
ja er zit 4 gig ram in, ik zal de Win7 starter nemen als ik die nog ergens vind (zo niet is hulp welkom)
mijn toetsenbord is in Duitsland gekocht en geloof me ik heb geen azerty gevonden op het net, ook niet op ebay en Medion zelf had er ook geen meer,
DDragon80, ik wil gewoon wat proberen bij te leren
en ja ik gaf zelf aan dat VM niet zal lukken
dus alle hulp is welkom

greets

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan