vista goed zot zijn ze......

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

parasiet

Gast
(mu) denken ze nu echt dat iedereen ne ander pc gaat kopen om dat ze vista niet kunnen draaien ja je lees het goed heb het dan niet over oude pceetjes maar over pentiums 4 met 1024mb en hoger2.8ghz heb je al eens de aanbevelingen gelezen verschillende bronnen spreken van dat het eigelijk geen kwaad kan om 2048mb ram te hebben en videokaard van 256mb maar 512mb zou ideaal zijn prijzen???? zijn niet voor iedereen haalbaar ?vlug zoeken naar alternatiefaal ?
groetjes hackyhaha
 
ik heb via pc magazine een programa gedownload om te zien of mijne pc vista zou kunnen draaien.
t zou geen probleem zijn, enkele programa's en drivers moest ik up daten, van oudere programa's zouden er geen drivers meer zijn voor vista.

maar via dit programmatje kunt ge zien of uwe pc vista kan draaien en/of wat ge moet/kunt doen om t te kunnen draaien.

http://www.zdnet.be/supercenter.cfm?id=56842&scid=22

kunt eens checken (sc)
 
Ik zou me er nu nog niet veel zorgen over maken, specs zullen wel meevallen, en er zal zoals altijd wel een achterdeur zijn om het op mindere specs te draaien.
 
in korte lijnen is dat gebruiks vriendelijk
kan je nog games spelen
en hoe veilig is dat systeem
 
Ze gaan zelfs zover dat directx 10 alleen op vista zal uitgebracht worden,dus de nieuwe generatie games zal alleen op vista draaien,persoonlijk denk ik dat MS hun broek gaat scheuren aan vista ,als je nu al problemen hebt om het te draaien op een high end systeem en alst zo goed marcheerd als zijn IE 7 beloofd dat niet veel goeds
 
ForrestBlade zei:
Ze gaan zelfs zover dat directx 10 alleen op vista zal uitgebracht worden,dus de nieuwe generatie games zal alleen op vista draaien,persoonlijk denk ik dat MS hun broek gaat scheuren aan vista ,als je nu al problemen hebt om het te draaien op een high end systeem en alst zo goed marcheerd als zijn IE 7 beloofd dat niet veel goeds
Hier wordt toch sowieso geen IE gebruikt, ik blijf en zal ook steeds een trouwe gebruiker van Firefox blijven ;)
 
heb de windows vista beta 2 geinstalleerd op mijn pc om eens te testen, zit met ne athlon 3000 521 ram ddr 1 en 128 mb ram grafisch, alles werkt heel goed moet zelf eerlijk zijn pc werkt rapper met vista dan met xp en allebei na een cleanstart , pas op er zitten wel nog bugs in daarom is het ook beta maar al bij al hebben ze overdreven van hun systeemeisen
 
freaky zei:
heb de windows vista beta 2 geinstalleerd op mijn pc om eens te testen, zit met ne athlon 3000 521 ram ddr 1 en 128 mb ram grafisch, alles werkt heel goed moet zelf eerlijk zijn pc werkt rapper met vista dan met xp en allebei na een cleanstart , pas op er zitten wel nog bugs in daarom is het ook beta maar al bij al hebben ze overdreven van hun systeemeisen

Daarom wacht ik nog 2 jaar die bugs en die lekken zijn altijd het probleem bij windows ik begin er zelfs dik aan te twijfelen of ik niet naar linux zou overstappen... -)5
 
freaky zei:
heb de windows vista beta 2 geinstalleerd op mijn pc om eens te testen, zit met ne athlon 3000 521 ram ddr 1 en 128 mb ram grafisch, alles werkt heel goed moet zelf eerlijk zijn pc werkt rapper met vista dan met xp en allebei na een cleanstart , pas op er zitten wel nog bugs in daarom is het ook beta maar al bij al hebben ze overdreven van hun systeemeisen

Dat kan ik wel begrijpen dat ze op safe willen spelen..Stel dat ze nu echt de minimum specs geven, en jij koopt een systeem met welke specs er net iets boven liggen (zo zijn er mensen:p ) en als dan vista niet naar behoren werkt, krijgt m$ de schuld dat zij niet eerlijk zijn geweest, en té lage minimum specs hebben gegeven.
 
Ik heb ook een hele tijd de bèta van Windows Vista gedraaid.
Op zich werkt alles heel stabiel moet ik zeggen, alleen een beetje traag met het starten van het OS en openen van programma's.
Dit heb ik getest op een laptop AMD Sempron 3000+ met 512Mb Ram en een GeForce FX5200 Go 64Mb (lage specificaties dus voor Vista).

Ik denk wel dat het een goede Windows-versie zal worden, maar het vraagt inderdaad veel van uw computer en dus is het eigenlijk aan te raden om Windows Vista pas de kopen/gebruiken na de aanschaf van een nieuwe Pc. Voorlopig werkt XP voor de meesten zeer goed en dus heeft het geen zin om met haast over te stappen naar een besturingssysteem wat zich nog een beetje in de beginfase bevind.
 
Graka en ram zijn idd wel wat aan de lage kant, maar het zal wel goedkomen, maar net zoals bij XP zal het wel enkele jaren duren.
 
Ik ben toch ook benieuwd wat het gaat worden met vista,

En wat gaat dit weer kosten ??

Ben benieuwd

gr,

Michael
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan