vista goed zot zijn ze......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb enkele weken geleden vista beta geïnstalleerd en wat getest. Eigenlijk niks nieuws onder de zon; gewoon de interface wat aangepast. Het eerste wat opvalt is de traagheid. Verder kent vista m'n printer niet (HP6540) en m'n soundcard doet ook raar. M'n grafische kaart blijkt ook uit de oertijd want de nieuwe grafische snufjes kan ik niet gebruiken. Ik vind dus geen enkele reden om m'n hardware "up te graden" naar een vista-level. Resultaat van dit alles: de-install van vista en verder doen met xp sp2.


Grtz,

rataplan
 
denk dat allemaal kinderziekten zijn enne alle begin is moeilijk maar ze hebben goed overdreven met hun systeem vereisten....
toch nog een beetje wachten kan geen kwaad he....
 
ik ga da is proberen met linux hoe geraak ik daaraan? ben die monopoly positie van MS meer dan beu zal dat eerst proberen van naast xp en als ik overtuigt ben vliegt windows buiten
ga eens even kijken in de topic van linux in deze eigenste site daar vind je vanalles en nog wat over hoe je aan Ubuntu kan geraken
 
Laatst bewerkt:
de systeemeisen om gewoon vista te draaien vallen best mee. En dan heb ik het over gewoon wat spelen met photoshop ... word , excell ... mailen en browsen.

Als JE gaat denken als een gamer die bv de nieuwste dx10 games wil gaan spelen dan zijn de systeemeisen mega zwaar.

De nieuwe generatie games die op komst is gaat echt veel eisen stellen aan de hardware.

Natuurlijk hebben de niet gamers er geen last van :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan