Status
Niet open voor verdere reacties.
wist wel dat het een grapje was , wilde alleen maar graag de bevestiging van antwanneke of hij het euro teken kon vast krijgen met de combi toets altgr+e

Ik denk het niet dat hij dat voor elkaar krijgt :yahoo:
 
Wel mooi hoe deze uit de printer rolt!
Heb je de achterkant ook? ;)


bil50ea.jpg
 
@ Rikkie ..
pasop met valsmuntterij !!!;)

knipsel !!!

Valsemunterij met inkjet
Het Belgische Openbaar Ministerie heeft celstraffen tot 42 maanden geëist tegen vier mensen die geld probeerden na te maken.
Ze hadden in totaal bijna 55.000 nagemaakt, met enkel een huis, tuin en keukenprinter.
De politie kreeg vorig jaar een tip dat iemand in een appartement in Antwerpen bezig zou zijn met valsemunterij.
Eenmaal aangekomen in het appartement, bleek dat inderdaad het geval.
Er werden 92 biljetten van 20, en 134 van 50 euro gevonden.
Deze werden in beslag genomen, alsmede de printer en een laptop.
Een van de verdachten gaf toe het geld al meermaals gebruikt te hebben.
Zo had hij ermee betaald in horecazaken, winkels, tankstations en markten.
Zelfs het goede doel kreeg te maken met nepgeld.
De verdachte vertelde stickers van het Rode Kruis te hebben gekocht met de namaakbriefjes.


bron
 
ist gelukt !!!!


het is gelukt hoor. thanks voor de tip. :p ik ben redelijk sterk met mijn keyboard en controls en mag zelfs zeggen dat ik er doorsnee meer gebruik dan iemand anders. vaak gaat het immers sneller dan met de muis.

welke idioot gebruikt er nu anders nog alt+f4; ctrl+n; alt+s; ctrl+shift+esc enzovoort?
 
Je gelooft het niet, ik zie Alt+f4. Dacht: "Waarvoor dient dat" Geprobeerd en ........ € gevallen.
Gebruik dat regelmatig blindelings. Maar zag het niet. STOM van MIJ..... Zal wel opkomen van oude dag zijn zeker.
 
Je gelooft het niet, ik zie Alt+f4. Dacht: "Waarvoor dient dat" Geprobeerd en ........ € gevallen.
Gebruik dat regelmatig blindelings. Maar zag het niet. STOM van MIJ..... Zal wel opkomen van oude dag zijn zeker.

Alzheimer light...
 
Je gelooft het niet, ik zie Alt+f4. Dacht: "Waarvoor dient dat" Geprobeerd en ........ € gevallen.
Gebruik dat regelmatig blindelings. Maar zag het niet. STOM van MIJ..... Zal wel opkomen van oude dag zijn zeker.

als ik alt+F4 in drukt dan sluit bij mij de geopende brouwser .... altgr+e geeft bij mij de €
 
ik kan zo wel een serieus lijstje maken hoor van controls en functies.

er zijn er die in alle progs werken zoals alt+f4.

maar ook zijn er die veranderen per prog. zo doe je ctrl+f om te zoeken (find) maar in outlook is dat ctrl+e (explore) want daar wordt ctrl+f al gebruikt om een mail door te sturen (forward). ctrl+n is meestal 'new' en ctrl+o is 'open'

ctrl+r wordt dan reply; ctrl+shift+r is reply to all.

f12 in een document is 'opslaan als', f5 is verversen (online)

f11 is volledig scherm in je browser maar in excel dan weer het aanmaken van een grafiek.

iedereen kent natuurlijk ctrl+ c, +v, +a, +x,...


degene die ik grappig vernoemenswaardig vind is ctrl+alt+del, want die wordt in 80% van de gevallen verkeerd gebruikt. men wil namelijk het taakbeheer open doen en dat is eigenlijk ctrl+shift+esc :p

enzovoort enzovoort.
 
Laatst bewerkt:


mooi lijstje! ik merk wel op dat de controls die beschreven worden enkel beschreven worden voor windows explorer. en dus niet voor in gelijk welk ander prog. neem nu bvb ctrl+P= volgens mij veel vaker 'print' dan 'projectorweergave'

soit, 't is eigenlijk allemaal offtopic...
 
Heb er nog een paar die ik regelmatig gebruik

Windows toets + Linker pijl – Dock links
Windows toets + Rechter pijl – Dock rechts
Windows toets + Pijl omhoog – Maximalizeren
Windows toets + Pijl omlaag – Minimalizeren
Windows toets + P – Niet langer zoeken op een laptop wat nu weer de rare combinatie is om je scherm extern te zetten
Windows toets + Spatie – Maakt je vensters doorzichtig en laat je de desktop / Gadgets zien (Werkt ook in Vista met de Sidebar)
Windows toets + T – Activeert de Taakbalk onderin, je kunt dan met de pijltjes toetsen links en rechts door de open applicaties lopen, met pijl omhoog naar een applicatie met meerdere vensters en met Enter het scherm selecteren wat je wilt activeren.
 
Heb er nog een paar die ik regelmatig gebruik

Windows toets + Linker pijl – Dock links
Windows toets + Rechter pijl – Dock rechts
Windows toets + Pijl omhoog – Maximalizeren
Windows toets + Pijl omlaag – Minimalizeren
Windows toets + P – Niet langer zoeken op een laptop wat nu weer de rare combinatie is om je scherm extern te zetten
Windows toets + Spatie – Maakt je vensters doorzichtig en laat je de desktop / Gadgets zien (Werkt ook in Vista met de Sidebar)
Windows toets + T – Activeert de Taakbalk onderin, je kunt dan met de pijltjes toetsen links en rechts door de open applicaties lopen, met pijl omhoog naar een applicatie met meerdere vensters en met Enter het scherm selecteren wat je wilt activeren.


de meeste van die controls zijn onderhevig aan je besturingssysteem. in xp doen de meeste wat anders :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan