Online apps Vraag voor particuliere gebruikers van Proximus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Het lukt mij niet in om facturen te downloaden online, noch te laten opsturen per post.
De link kopie aan te vragen (in punt 1.) verwijst niet naar de juiste pagina.
Men kan dus niet verder naar punt 2. en dus ook niet naar punt 3.
Ik heb dringend kopies nodig voor periode vanaf januari 2023

Kan iemand dit testen ?
Bedankt

1680466478403.png
 
@PhilipV
Denk je nu echt dat ik dat niet probeerde ? Beschouw je mij echt zo dom?

Hier is het recurerend resultaat van meerdere pogingen:


1680470625846.png


In de Word bijlage probeer ik het het uit te leggen.
Het zou kunnen dat naar de klantendienst telefonisch kan helpen. Soms zijn er mirakels.
 

Bijlagen

  • Proximus doet moeilijk.docx
    157.2 KB · Weergaven: 130
Doet me denken aan een probleem wat ik momenteel bij Telenet heb: "Oeps, er ging iets fout"
... en dat was dus een maand geleden, en nog steeds een probleem. Ik hoop dat je meer succes hebt bij de helpdesk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan