Windows 10 Wat gebeurt er men mijn PC ? - zie mijn vorige mails -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

***** Er is iets aan het gebeuren met mijn desktop ****
***** Zie de URL's hieronder ****

Ik heb de vorige dagen/weken reeds vele mails doorgestuurd, waarop ik vele antwoorden verkreeg, waarvoor hartelijk dank aan allen.
URLS :
https://www.pctuts.be/threads/toets-windows-overzicht-apps-geinstalleerde-programmas.245263/
https://www.pctuts.be/threads/onderwerp-op-scherm-is-kleiner-dan-scherm-zelf.245220/
https://www.pctuts.be/threads/verkenner-map-program-data-verdwenen.245219/

Maar.......... Nu heb ik nog iets anders dat er gebeurt.
Daarom denk ik dat er met mijn PC iets anders aan de hand is, gezien er het een na het andere "zeer eigenaardig fenomeen" voordoet.
Dan begint het mij te schijnen dat er iets anders aan de hand is die al deze mankementen en veranderingen teweegbrengt.

  1. Lijst van mijn geïnstalleerde programma's verschijnt niet meer - alleen nog de programma's in de vorm van een tegel dat ik het meest gebruikt. Dit gedeelte staat "rechts" op de alfabetische programma lijst. en Links de alfabetische programma lijst zie ik niet meer. - zie mijn topic hierover -.
  2. Mijn scherm met de inhoud is kleiner dan mijn eigenlijke scherm. Er zijn 2 zware brede randen links en rechts.
  3. Wanneer ik in mijn Mozilla Thunderbird open om mijn mails te bekijken, dan verschijnt er links boven een witte vlek van 5 op 20 cm.
  4. En sedert gisteren dit : Mijn scherm slaat om de 2 minuten uit !!!!!!!! Wanneer ik om de 2 minuten niet reageer - iets inbreng - lees - bewerk - enz..... dan slaat mijn scherm uit. Ik moet dan alleen op gelijk welke toets duwen en alles slaat terug aan en kan ik terug normaal werken !!!!!!!!!!!!!
OEF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ken niets van PC.
Zo zal ik niets veranderen in "het hart" omdat ik er niets van ken.
Ik doe alleen hetgeen al diegene die er iets van weten mij melden.

En toch.............. ???????????????
En dat frustreert mij.

Mijn PC werkt nu, maar met al die "haperingen".

Ik ben dan ook dit keer "hopeloos".

Besten,
Is er iemand die mij kan helpen - richtlijnen geven - raad geven - enz.......


Ik had mijn Windows 10 herinstalleert.
Is er daar misschien iets verkeerd gelopen ?


Flamingo 🥸:devilish::alien:
 
U begrijpt zelf ook wel dat iets zinnigs zeggen op zo'n complexe mix van fouten, haperingen en mistoestanden onbegonnen werk is vanachter een scherm op afstand zonder iets te zien.

Ik denk dat er slechts één raad mogelijk is : neem de PC en ga er mee naar een hersteldienst/repair center of andere expert die er aandacht en tijd kan aan besteden.
 
1) Zou eerst eens de binnenkant van je pc is bekijken op STOF of rookaanslag!
Stof of nicotine kan een zeer nadelige werking hebben op de werking van je pc
2) Een brakke voeding kan de oorzaak zijn dat hij uitvalt.
3) Installeer een goede antivrus en check op malware of andere kwaadaardige dingen

Ziet alles er normaal uit ga dan langs een pc shop! (volg advies op van #2)
 
Ga je stof er uitzuigen. Eerst alle stekkers eruit halen van de pc
Dan elke aanwezige ventilator tegenhouden zodat hij niet kan gaan draaien!
Zo voorkom je dat er statische elektriciteit ontstaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan