wat is de v teken groen opeens op mn bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is de v teken groen opeens op mn bureaublad
 

Bijlagen

  • photo17898.jpg
    photo17898.jpg
    7.8 KB · Weergaven: 272
Dat is het logo van Dropbox (post van Mik). De markering (groen vinkje) is een aanduiding van een correcte synchronizatie met de server. Wordt voornamelijk gebruikt door Dropbox ea sync/cloud applicaties.
Mijn gedacht is de volledige Desktop gesynced.
 
jij heb wellicht OneDrive in gebruik en dan dien je wellicht de instellingen eens na te gaan ...
open eens de tap "automatisch opslaan " en kijk daar eens of toevallig bij bureaublad OneDrive vermeld staat indien zo dan verander je dit naar "alleen op deze pc "
*het heeft dus inderdaad wel met een synchronisatie te maken zoals eerder al vermeld werd in bericht #4
 
hampoo_Snap_donderdag_15_maart_2018_22h16m59s_001_.png


in de volgende afbeelding zie je dat ik de map bureaublad geopend heb ...
in deze map bureaublad bevind zich de snelkoppeling van teamviewer ...
je zie dat deze tevens hier ook dus dat groen vinkje gekregen heeft ..verwijder de snelkoppeling van teamwiewer uit de map bureaublad ..

hampoo_Snap_donderdag_15_maart_2018_22h23m01s_002_.png


ook op het bureaublad heeft deze dus nu ook dat groen vinkje ...
hampoo_Snap_donderdag_15_maart_2018_22h24m58s_003_.png


ga vervolgens zoals eerder beschreven in bericht #8 naar de tap "automatisch opslaan "
en kijk daar eens of toevallig bij bureaublad OneDrive vermeld staat indien zo dan verander je dit naar "alleen op deze pc "
als alles goed verlopen is is nu ook de snelkoppeling weg met het groene vinkje ....jij dient dan vervolgens een nieuwe snelkoppeling neer te zetten van teamviewer ..
hampoo_Snap_donderdag_15_maart_2018_22h27m16s_004_.png
 
is het nu verholpen ..want dit is me nu dus niet duidelijk...het was me wel duidelijk dat Teamviewer maar een voorbeeld was en dat het dus om al bureaublad snelkoppelingen ging .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan