Website gecrasht ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, ik ben dus een complete nerd als het over deze materie gaat, ik begrijp echter uit de commentaren dat er twijfels zijn mbt mijn usernaam . Deze is enkel gebaseerd op een meer dan gewone interesse en voorliefde voor Italië, meer moet je daar echt niet achter zoeken . De term "kopsmering" is gevolg van ook weer een passie voor oude motoren waar de smering van de kleppen in de "koppen" van de cilinders erg belangrijk en specifiek is .
 
Ik heb geen twijfels over uw nickname hoor, ik merk alleen op dat de website nog wel werkt. Alleen het forum op uw website geeft foutmeldingen.
En collega van mij merkte op dat de ihoud van de website in het italiaans o.i.d.is en mijn opmerking hierop was dat uw nickname geen vlaams is. Dus hier is enig verband,, meer niet.
Over de inhoud van uw website bemoei ik me verder niet, u bent vrij om daarop te plaatsen wat u wil.

Maar u moet zich wel realiseren dat ik of eigenlijk wij uw website niet kennen en nooit bezocht hebben dus ook net weten hoe deze eruit hoort te zien.
Daarom wel eerst de vraag of de inhoud in orde is op. http://www.kopsmering.be/
 
Skippy;n236653 zei:
Ik heb geen twijfels over uw nickname hoor, ik merk alleen op dat de website nog wel werkt. Alleen het forum op uw website geeft foutmeldingen.
En collega van mij merkte op dat de ihoud van de website in het italiaans o.i.d.is en mijn opmerking hierop was dat uw nickname geen vlaams is. Dus hier is enig verband,, meer niet.
Over de inhoud van uw website bemoei ik me verder niet, u bent vrij om daarop te plaatsen wat u wil.

Maar u moet zich wel realiseren dat ik of eigenlijk wij uw website niet kennen en nooit bezocht hebben dus ook net weten hoe deze eruit hoort te zien.
Daarom wel eerst de vraag of de inhoud in orde is op. http://www.kopsmering.be/

Zie bericht #15
Komt erop neer dat de inhoud nog niet ingevuld is. Staat enkel dummy tekst.
 
Dat denk ik ook, maar vanwaar dan de topicstart met melding dat de website gecrahed is? Want dat is in dit geval niet aan de orde.
Lijkt er dus op dat er nu een bepaalde template staat geïnstalleerd met dummy tekst en verder alle content verdwenen is van de website. omdat verandering van template dat compatible is. alle content meegenomen moet worden.

Als dat het geval is heeft er iemand zitten knoeien met de website zonder verstand van zaken en kan het gebeuren dat alle content definitief weg is en geen herstel meer mogelijk is. Of misschien is het een bewuste actie geweest om de site te saboteren.

Zonder backup moet alle content als verloren worden beschouwd. Jammer maar helaas die is niet anders.
 
Hetgeen ik niet begrijp is : onze website , of hoe je het ook noemen wil, was enkel een Forum waarop meldingen en/of enquetes konden geplaatst worden . Dus begrijp ik niet waar deze invulling plots vandaan komt . Betekent dit misschien dat iemand gewoon onze domeinnaam gehackt/gepikt heeft ?
 
Het is een beetje gissen voor ons hoe de website ooit is geweest toen alles nog werkte met de summiere info die wij hebben.
U zegt nu dus dat er nooit een website is geweest, maar alleen een forum.

Dan zou dit kunnen kloppen wat we nu zien op http://www.kopsmering.be/
Uw website is dan dus een één of ander template over auto's met een standaard invul tekst. Hier is niets geks aan. ( p.s. Een Template is simpel even gezegd een voorbeeld website en in dit geval met afbeeldingen en voorbeeld tekst )
Er is een tab bijgemaakt of deze tab bestond al in de template naar een forum en dat is dus de link die u en uw leden gebruikt. Deze loopt dan dus naar http://kopsmering.be/forum/
Het forum draait met een database en hier gaat iets fout met de connectie gezien de foutmeldingen.

Ik heb u een PB gestuurd, kijk u daar even naar. ( Rechtsboven op ons forum bij berichten )

Forum.jpg
 
Ik begin het nu een beetje te snappen ... nogmaals : ik ben een 64-jarige complete nitwit ... de link naar de foto's werkt nog wel blijkbaar, enkel het forum doet het niet meer .
 
mezzanotte;n236665 zei:
Ik begin het nu een beetje te snappen ... nogmaals : ik ben een 64-jarige complete nitwit ... de link naar de foto's werkt nog wel blijkbaar, enkel het forum doet het niet meer .

Zie mail
 
mezzanotte;n236665 zei:
Ik begin het nu een beetje te snappen ... nogmaals : ik ben een 64-jarige complete nitwit ... de link naar de foto's werkt nog wel blijkbaar, enkel het forum doet het niet meer .

Geen probleem, de link naar de foto's is er inderdaad nog. We willen gaan proberen wat er nog mogelijk is.
Ook Tuts zelf, onze oprichter is er mee bezig.
Heb soms even geduld, wij doen dit allemaal vrijwillig naast onze baan of andere werkzaamheden.

Belangrijk is om geen inloggegevens openlijk op ons forum te plaatsen zodat dit zichtbaar is voor iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan