welk virusprogramma vind jij het best???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ik nogal regelmatig bij vrienden, familie en kennisen een formatje doe zorg ik ervoor dat ik altijd het beste van het beste liggen heb van software. Maar welk virusprogramma springt er volgens jij echt uit als the best of the best. Graag ook ne woordje uitleg waarom. Ikzelf gebruik geen anti virus daar mijn pc bijna elke 2 maand geformateerd. Vraag mij ook nie waarom tis ne hobby.
 
Kijk freaky , dit is iets dat ieder voor zijn eigen zal ondervinden en ieder zal een ander gedacht hebben over wat het beste is .
Persoolijk denk ik dat er geen beste bestaan of beste is ;)
Je hebt goede en minder goede zeg ik zelf .
Ik gebruik BitDefender 9 Internet Security en vind deze uitstekend .
Ook in veel reviews staat hij steeds tussen 1 en 3 .
Maar daarom zeg ik nog niet dat deze de beste is .
Vroeger hed ik Norton Systemworks en was daar ook altijd tevreden over en is ook een goede .
Alleen dat het te veel van je systeem gaat vragen en daarom dat ik overstapte naar BitDefender 9 Internet Security !
Ps : nog 1 ding en raad die ik u geef : instaleer zeker een antivirus op u pc hoor , ook al doe je een format om de 2 maand ;)
Het is niet verstandig zonder te werken zeg ik persoonlijk !

Mvg ;)
 
Juist het is een persoonlijke keuze voor een virusscanner ik denk dat er niet veel slecht meer bij zijn.
 
ga wel akkoord met je misterbean maar moet eerlijk zeggen werk nu al zolang zonder virusprogramma en mijn systeem draait perfect en ja af en toe gooi ik er wel eens virusprogramma op om eens te zien of ik ergens een virus heb opgelopen maar nooit vind hij iets, de virusprogramma"s die ik om beurt gebruik is de avg (gerigistreerd) met firewall of kaspersky (gerigistreerd) of te wel avast pro maar geen blijft langer dan 2 dagen op mijn pc staan
 
een ding vind raar, je heb er iets opstaan en die vind niks, je zet er een ander op en die vind dan wel iets, hoe komt dat?
 
wij hadden vroeger altijd norton en nu de laatste keer hebben ze ons Trend Micro Pc - Cilin verkocht.

We zijn van allebei tevreden.
We gebruiken wel ook spysweeper
 
Gebruik ik ook sniffer en ook heel tevreden over.
eist niet zoveel van u systeem.
 
bitdefender9 professional plus hier ben er heel tevreden over heeft ook firewall standaard en anti-spam standaard
 
Ikke ben laast van bitdefender naar nod32 gegaan en nod32 is echt veel beter vind ik geen last als die update ofzo. Ik blijf nu dus ook bij nod32. ;)
 
tot gisteren had ik er norton opstaan ,maar omdat ik zoveel probs had heb ik die verwijderd en mc affee geinstaleerd ,vind die meteen en schrik nu niet ,31 trojans en 4 virussen ,geen norton meer voor mij nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan