welk virusprogramma vind jij het best???

Status
Niet open voor verdere reacties.
yodan zei:
moet binnenkort mijn pa zijne laptop formatten, en ik denk dat ik er NOD32 ga opzetten.
die meegaat tot 2019. ;)

Dat zal waarschijnlijk niet meer lukken. Uw Nod32 zal nog wel werken maar zal geen updates meer doen. Om de updates binnen te halen moet u een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen.
 
ik gebruikte vroeger ook norton, maar nu gebruik ik Mcaffe viruscan enterprise (op het werk gebruiken ze dezelfde van daar dat ik deze geprobeert heb) en ben daar zeer te vreden over.
Systeem blijft stabiel lopen en vertraagt je pc niet zo als norton. maar das dus mijn ervaring hé :)
 
re

re

Ik gebruik AVG free edition voor antivirus en voor firewall was dat zone -alarm maar kan die na de laatste update niet meer opstarten , zo heb ik nu sunbelt kerio personal firewall .

Toch liever terug naar zone alarm , maar bij installatie komt altijd een melding van geen toegangsrecht of dergelijke .
 
niccnac zei:
Ik gebruik AVG free edition voor antivirus en voor firewall was dat zone -alarm maar kan die na de laatste update niet meer opstarten , zo heb ik nu sunbelt kerio personal firewall .

Toch liever terug naar zone alarm , maar bij installatie komt altijd een melding van geen toegangsrecht of dergelijke .

Voor een probleem maak je best een nieuwe post aan dan wordt dit zeker opgelost
 
Ik gebruik ook al een half jaar AVG free edition. Bijna dagelijks updates en werkt vrij goed. (hout vasthouden)Sindsien nog geen virus binnen gekregen.
 
Geef mij maar bitdefender. Hier zit niet alleen een goeie anti-virus in, het is eveneens een firewall en anti-spam beveiliging. Daarbij komt nog dat er meermaals per dag updates zijn van de virussen.
 
Ik gebruik Nod32 en vind het één van de betere.
Voor diegene die niet goed weten hoe Nod32 te moeten instellen, kijk eens op deze site, hier vind je de instellingen voor Nod32.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gebruik avg al ruim 2 jaar werkt voor mij supper geen popups en hij verwijdert virussen goed, dus voor mij avg ;)
 
Geef mij maar nod32. Is geen zwaar programma, dus gaan lange laadtijden, doet elke dag zijn update soms wel meermaals per dag. Ik zou geen ander meer willen.

Greetz
 
geen enkele AV vindt alle virussen!
probeer nooit meerdere AV op een pc te plaatsen want dat vraagt problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan