Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vertel hier welke film of tv-serie je pas gezien hebt en natuurlijk wat je ervan vond.

Ik heb gisteren avond naar Stardust gekeken.
Mooi film maar had er meer van verwacht, kan je downloaden langs nieuwsgroepen :p


14722e9afe83ec.jpg
 
vandaag heb ik naar fracture en disturbia gekeken waren allebei zeer goede films
 
Van alle leden hebben hier maar 2 personen de laatste weeken een film gezien, amaai.
Weet je wat ik denk luizakken zijn jullie :p
 
Een doos vol ***lo`s van jiskefet, vorige week gedownload via de nieuwsgroepen.
Had hem al gezien een paar jaar geleden op video maar hij blijft goed.
 
I know who killed me

I know who killed me

I know who killed me heb ik gisteren bekeken is een goede thriller
 
Ik ga daar nooit naar kijken, val er gewoon om slaap. Is dat omdat ik altijd overdag buiten bezig ben, ik weet het niet maar kan dus mijn ogen dus niet open houden vanaf het moment dat het licht gedoofd wordt.
 
in dreams genre thriller
84741422c1e785.jpg

Claire Cooper heeft alles wat haar hartje maar begeert, een leuke man, lieve dochter, een mooi huis en zelfs een trouwe hond. Totdat plots hun gelukkige gezinsleven op brute wijze word verstoord als Claire allerlei wrede
visioenen en dromen heeft over een aantal bizarre moorden. Er is een psychopaat aan het werk in het dorp van Claire en haar gezin, een seriemoordenaar die kleine meisjes gruwelijk vermoord. De politie gelooft haar niet, haar man niet, niemand gelooft haar (natuurlijk). Net als het weer wat beter gaat met Claire, heeft ze een visioen...Over haar eigen dochtertje!. Als ook haar kind vermoord word, gaat ze na een zelfmoordpoging het heft in eigen handen proberen te nemen en de moordenaar te vinden, voor hij weer een kind afslacht!


deze vandaag gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze vorige week
Event Horizon genre:SF

In het jaar 2047 wordt een groep astronauten erop uit gestuurd om het verloren gewaande schip Event Horizon te gaan onderzoeken. Dit schip verdween 7 jaar eerder onder mysterieuze omstandigheden, maar het is nu weer verschenen in ons zonnestelsel. De Event Horizon is ooit uitgerust met een experimenteel voorstuwingsmechanisme (de z.g.n. gravity drive ofwel "zwaartekracht-motor") dat snelheden groter dan het licht zou kunnen bereiken. Bij de eerste test van de aandrijving verdween het schip van de radar en was sindsdien spoorloos - tot nu. Het ruimteschip "Lewis and Clark" met aan boord de astronauten bereikt de Event Horizon die zich nu in een baan rond de planeet Neptunus bevindt. Als de astronauten aan boord komen van het verlaten schip wordt duidelijk dat de bemanning op gruwelijke wijze om het leven is gekomen. Langzaam maar zeker wordt de afgrijselijke waarheid onthuld: het experiment zeven jaar geleden is niet mislukt, het is juist gelukt. Beter dan ooit kon worden gehoopt. De Event Horizon heeft een reis gemaakt die zó ver was dat het het menselijk bevattingsvermogen te boven gaat. En het is teruggekomen met iets kwaadaardigs aan boord.

8474142f0db9fc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook vorige week gezien
8474143605d871.jpg


Het verhaal gaat over twee broers die het spel Zathura in de kelder van hun vaders huis vinden. Door het spel wordt het huis in de ruimte getransporteerd en de broers gaan op weg naar Zathura om het spel te beëindigen, maar er loert gevaar om elke hoek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eigenlijk kijk ik bijna nooit naar een film ,omdat ik gewoon veel liever op m'n pctje zit te tokkelen
en als ik kijk is dat omdat ik per ongeluk eens naar gezapt heb en als ik het interesant vind blijf ik kijken ,maar das een rariteit

ik heb het zo druk om vrienden en kennisen die mij langs de pc iets vragen te helpen
en hun wegwijs te maken, met iets dat ik ken en iets of meer kan uitleggen
dus gewoonlijk als ik dan toch eens even naar een film kijk ,
bam ,telefoon ,of gsm, of een mailtje, van "Hulp" ,en we zijn weer vertrokken ,en dag film
 
En deze ga ik straks bekijken





The War of the Worlds (film 1953)
Regie Byron Haskin
Productie George Pál
Script H. G. Wells (roman)
Barré Lyndon
Hoofdrollen Gene Barry
Ann Robinson
Less Tremayne
Muziek Leith Stephens
Montage
Cinematografie George Barnes
Distributie Paramount Pictures
Uitgebracht 13 augustus 1953
Genre sciencefiction
Lengte 85 minuten
Taal Engels

The War of the Worlds (ook wel bekend als H.G. Wells' The War of the Worlds) is een Amerikaanse sciencefictionfilm uit 1953 geproduceerd door George Pál en geregisseerd door Byron Haskin. De film is gebaseerd op H. G. Wells gelijknamige roman. Hoofdrollen waren er voor Gene Barry, Ann Robinson en Less Tremayne.

4988113810647.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan