Hardware Welke multimeter kiezen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Merel
  • Startdatum Startdatum

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik moet een nieuwe digitale multimeter kopen.
Er zijn honderden modellen en uiteenlopende prijzen.
Mijn vereisten zijn de volgende :

Robuuste constructie
Goed leesbare cijfers
Thuisgebruik (inkomend nominaal in ster 400 VAC+N)
Gelijkspanning voor meting van batterijen tot 24 Volt.
Hoogste gemeten waarde tijdens meting tonen (Hold)
Model met kleine 9 Volt batterij.
Beveiligd tegen verkeerd gebruik
Budget dichtbij 120 €

Bedankt voor suggesties bij een moeilijke keuze.

Bij aliexpress zou ik nog geen onderbroek kopen.
Een commentaar in trustpilot
De meeste reviewers waren ontevreden over hun algehele ervaring. Consumenten uiten hun ongenoegen over verschillende aspecten, waaronder de klantenservice en terugbetalingen. Veel mensen melden problemen met het retourproces. Daarnaast zijn er klachten over bestellingen die niet aankomen of defecte producten, waarbij de klantenservice van het bedrijf niet in staat is om een bevredigende oplossing te bieden. Er is ook onduidelijkheid over de levering. De meningen over de kwaliteit van de producten en de orderverwerking lopen uiteen.
Nog eentje

Het zijn oplichters

Het zijn oplichters. Eerst defect artikel opsturen, klantenservice is niet te bereiken. Krijg alleen agents die niets weten en alleen zeggen "we begrijpen u echt en uw emoties". En dat soort onzin.
Heb nu via Klarna geregeld dat zij de factuur ongedaan maken, alleen Ali heeft het na weken nog steeds niet verwerkt en bestelling staat nog steeds op niet betaald. Ik wil mijn account deleten om van ze af te zijn, maar dit gaat niet vanwege die zogenaamde openstaande bestelling die Klarna ze allang heeft betaald.
Zie ook testaankoop. lees gerust het artikel eens door JW
https://www.test-aankoop.be/familie...en/nieuws/de-verborgen-gevaren-van-aliexpress
Iemand met een beetje verstand van online shoppen en het volgen van diverse negatieve commentaren op fora en dergelijke zou moeten weten dat aliexpress alleen rotzooi verkoopt.

Terug
Bovenaan