Wensen 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Op deze Kerst wil ik allen het beste wensen. Vooral een gezond 2023.
 

Bijlagen

  • NJ 2023.jpg
    NJ 2023.jpg
    160.1 KB · Weergaven: 62
Kijk eens aan, hoge hoeden! Mooi!
Die 'gothic'-stijl heeft wel iets!
Beste wensen voor iedereen!
Thanks, goed gezien, Loomax, hoe nauw "Gothic" aanleunt bij "steampunk". Dit was het thema op ons huwelijk en af en toe kruipen we nog eens in deze stijl om een leuk dagje te "herbeleven". Zoals deze zomer op Elftopia. Ook op computervlak blijven we deze stijl behouden en bijhorend meubilair, wat indrukwekkende pc opstellingen maakt. ZALIG dus. Je waant je dan in de stijl van een interieur die zo uit "sherlock holmes" te zijn geplukt ;-) Combineer dit alles in een mancave met VR mogelijkheden en het "plaatje" is compleet. We amuseren ons en hopen er ons levenswerk van te maken. Tijd te kort dus! ...
 
Leuk kerstkaartje ;-)
Zo eentje heb ik al heel lang ergens op een schap liggen... Mss in 2023 toch maar eens wat tijd voor nemen en eindelijk eens in elkaar zetten ....
doen jong .... leuk en goed hebbeding ... ben er zeer tevreden over! heb trouwens ergens een zeer uitgebreid boek over liggen .... niet het beknopte ding van Verstraten of Joy-it! geef maar een seintje als je die wenst.

 
Laatst bewerkt:
Graag, dIe handleiding zou je me zeker een plezier mee doen.
Reden ik ze nog steeds niet gebouwd heb is ik ook al een DPS5020 (50v-20a) had die ik via mijn pc bedien (wat met de RD6006 ook kan) wat op zich ook heel handig is.
Die 6006 nog niet echt nodig gehad maar zou wel handig zijn omdat die volledig stand-alone is.
1672942635575.jpeg

Klein ding maar tot 50v-20A, voed vanuit een 30v-30A regelbare voeding dus 30v-20A waarvan vooral het exact instellen vanaf PC heel handig is en de power (20A !!!) me al een paar keer goed van pas kwamen

Maar euh... we zijn weeraal aan 't afwijken...
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan