Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren kreeg ik een pracht kerstgeschenk van Tuts en co: ik was alles kwijt en heb nu alles terug!
Bedankt daarvoor en ik wens iedereen van Tuts en omgeving en natuurlijk ook ieder forumlid een mooie kerst en een prachtig, gezond en succesvol 2012. :5807:

Vind ik een van de mooiste als einde jaar.
 
Ik wens iedereen een leuke avond vandaag en wie op de baan moet opletten voor controles. Ik wens iedereen een mooie kerst en een goed en gezond 2012 toe.

kerst2012.png

Iedereen prettige dagen en een voorspoedig 2012.
 
Losse,
Het mooiste prentje tot nu toe...
Iedereen het allerbeste gewenst voor 2012.
MvG
WW
 
Beste wensen

Beste wensen

Via deze weg wens ik voor alle Pctuts leden een heel gezonde en gelukkig 2012.:applaus:
 
En bijzonder goeie oudejaarsavond, kerstwensen al wat laat hé.
Trouwens allemaal een voorspoedig 2012, met al wat je in je dromen zou willen gerealiseerd zien.
Groetjes uit Gent van ®DaddyCool :p


Happy-New-Years-Eve-animated.gif
 
Losse,
Het mooiste prentje tot nu toe...
Iedereen het allerbeste gewenst voor 2012.
MvG
WW

les goûts et les couleurs se ne disputtent pas. jij vindt het mooi, ik vind het archie-lelijke kitch.

gelukkig maar dat smaken verschillen, ocharme dat ene vrouwke anders, die zou nogal afzien met al die venten achter haar gat :p
 
A.,
Ik zie geen mooie vrouwen op het prentje van Losse... Ik heb nochtans een speciale bril laten voorschrijven voor de PC!
(les goûts et les couleurs ne se disputtent pas - denk ik toch).
Of ben ik ook mis?
MvG
WW
 
A.,
Ik zie geen mooie vrouwen op het prentje van Losse... Ik heb nochtans een speciale bril laten voorschrijven voor de PC!
(les goûts et les couleurs ne se disputtent pas - denk ik toch).
Of ben ik ook mis?
MvG
WW

Ik denk dat je net als ik geen mooie vrouwen ziet in dit beeld. Ik heb nochthans een speciale bril.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan