Status
Niet open voor verdere reacties.
A.,
Ik zie geen mooie vrouwen op het prentje van Losse... Ik heb nochtans een speciale bril laten voorschrijven voor de PC!
(les goûts et les couleurs ne se disputtent pas - denk ik toch).
Of ben ik ook mis?
MvG
WW

ja helemaal juist maar 'k was te lui om het zetduiveltje te veranderen :p :p
 
Laatst bewerkt:
JaJa 't zal wel zijn... zoals met de mooie vrouwen die niet te zien waren op het plaatje van Losse.
Grtz |||| WW
 
A.,
Ik zie geen mooie vrouwen op het prentje van Losse... Ik heb nochtans een speciale bril laten voorschrijven voor de PC!
(les goûts et les couleurs ne se disCutent pas - denk ik toch).
Of ben ik ook mis?
MvG
WW

Ja, een beetje mis maar het is niet erg, hé..;)
 
West-Vlaams is internationaal. Zo word je in Scandinavië beter begrepen in WV dan in AN. 't Is mo da je twit.

MvG |||| WW
 
West-Vlaams is internationaal. Zo word je in Scandinavië beter begrepen in WV dan in AN. 't Is mo da je twit.

MvG |||| WW
 
We wensen jullie, het hele team en alle leden, te bedanken voor de hulp waarop we het verleden jaar mochten rekenen.
Moge 2012 jullie allen voorspoed en geluk brengen,
Marnix Claeys
Madrid
 
Beste wensen allemaal op het forum hier en vooral diegene die dit dat hier allemaal mogelijk maken :duimop::duimop:
 
Onze beste wensen aan elkeen op dit forum. Moge al jullie wensen waarheid worden dit nieuwe jaar. Maar het belangrijkste is nog steeds aan alleen een uitstekende gezondheid gedurende het hele jaar en nog super lang daarna.
 
West-Vlaams is internationaal. Zo word je in Scandinavië beter begrepen in WV dan in AN. 't Is mo da je twit.

MvG |||| WW

En es ich doa begin te kallen wie bie us dan verstaon ze mich doa nog veul beter want es ik zo kal den spreik ich bekan duits en det verstoan ze doa hiel goot.
 
(vr) Aan iedereen de beste wensen voor 2012 , een goede gezondheid, veel vriendschap en een jaar zonder te veel computer problemen.

En voor wie het nog niet gelezen heeft.

We wensen jullie, het hele team en alle leden, te bedanken voor de hulp waarop we het verleden jaar mochten rekenen.
Moge 2012 jullie allen voorspoed en geluk brengen,
Marnix Claeys
Madrid

In Spanje kennen ze ook Nederlands .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan