Social Media WhatsApp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij ontvingen de volgende reactie :

"Link naar opdringende website waar je weer je email adres moet achterlaten, geen behoefte aan."

Indien die info gevraagd wordt is het inderdaad geen stap voorwaarts, maar achteruit !
 
Wij ontvingen de volgende reactie :

"Link naar opdringende website waar je weer je email adres moet achterlaten, geen behoefte aan."
Het is gewoon een +artikel uit "Het Laatste Nieuws".
Om dit te kunnen lezen moet je een abonnement bij "Het Laatste Nieuws" hebben, daarom zal er naar uw email adres gevraagd worden.
 
Het is gewoon een +artikel uit "Het Laatste Nieuws".
Om dit te kunnen lezen moet je een abonnement bij "Het Laatste Nieuws" hebben, daarom zal er naar uw email adres gevraagd worden.
Juist ! en dat is meteen het probleem - dat is niet aanvaardbaar vanuit een forum als het onze.
Niet meer doen aub ... enkel artikels uit HLN of andere bronnen die publiek toegankelijk zijn.
 
als jij Patrick.S dat volledig kon lezen dan werd jij zoals ik hier dit kon lezen automatisch aangemeld ..ik zie juist dat L.P. het al vermeld ..
 
Heb gelijklopende ervaring met De Standaard ... mijn dochter had daar studentenabonnement maar op mijn mailadres/account. Nu al een jaar of 2 niet meer verlengd maar op de digitale kanalen van de krant kan ik nog altijd ongehinderd aanloggen.
Blijkbaar is hun opvolging van abonnementen niet bepaald hun sterke kant ...
 
ik vind het ook vreemt op mijn laptap kan ik het gele artikel lezen op mijn ipad niet daar moet ik eerst mijn email adres in geven

1692471571535.png
 
Daar is toch niets geheimzinnig aan !

Om de 'afgeschermde' artikelen te lezen moet je aangelogd zijn : bij De Standaard zijn dat de Plus-artikels.
en HLN toont dit tekentje in de rechterbovenhoek van de hoofding van het artikel :
1692476244075.png


Een account om in te loggen kan je aanmaken met je abonnementsnummer.
En op het toestel waar je leest (PC, tablet, smartphone,...) moet je dan aangelogd zijn (en blijven)

Op een ander toestel moet je dat uiteraard ook doen : de login status is per toestel uiteraard.

Wie géén abonnee is, heeft geen account en kan dus alle hoofdingen lezen, maar enkel de inhoud van de publieke artikels. Op het ogenblik dat u op een header van een afgeschermd artikel landt en naar beneden scrolt krijgt hij/zij een vraag te zien om zijn mailadres op te geven.

Bij wijze van 'verleiding' zal je de eerste keer dit krijgen :

1692476402348.png

Geef je je mailadres prijs dan krijg je enkele keren de kans zo'n artikels toch te lezen, maar nadien zal een abonnementsvoorstel volgen, waar je al dan niet kan op ingaan.

1692476298677.png


Doe je dat niet, dan blijf je enkel toegang hebben tot de publieke inhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan