Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie morgen allen.
Had even een vraag mbt Kodi.
Ik heb de hemedia Q10 Pro,
Daar zit ook kodi in,maar gebruik het helemaal niet.
Stream niet enz.
Ik wil het alleen maar als media speler gebruiken,voor goed beeld en geluid.
Hoe kan ik het verwijderen zodat ik alleen maar een media speler heb.
Heb al op Google gezocht,maar te techisch en in engels voor mij.
Kan iemand mij helpen in eenvoudige uitleg.
Alvast vriendelijk bedankt voor de respons.
MVG Fred
 
Fred,

ikzelf ken de Q10 Pro niet, maar ik zocht snel even wat info op.
Als ik het goed voor heb is dit een android toestel, dus moet je via de instellingen kodi wel kunnen verwijderen.

Hoewel ik vermoed dat kodi zal gebruikt worden om media af te spelen. (dus ook niet gestreamde media zal via kodi afgespeeld worden) + je grafische en tv vriendelijke interface zal codi zijn.
 
CTCS vriendelijk bedankt voor je snelle reactie.
Ja het is android media speler.
Ik dacht dat je zonder Kodi ook goed beeld en audio kon afspelen.
Het is toch een programma dat je geinstalleerd heb,net zo als op je pc een programma in Windows.
Want je kan ze ook zonder Kodi kopen,maar als service installeren ze voor je er op.
Dus maw het is alleen voor streamen met de apps enz dacht ik.
 
Op Android hoeft dat niet noodzakelijk met Kodi gebeuren om media af te spelen. Ik heb al jaren Android en de App Kodi zegt mij eerlijk gezegd niets. Ik ben nu ook niet een media freak.
 
Op Android hoeft dat niet noodzakelijk met Kodi gebeuren om media af te spelen. Ik heb al jaren Android en de App Kodi zegt mij eerlijk gezegd niets. Ik ben nu ook niet een media freak.

Dit klopt. Kodi is inderdaad een mediaspeler. Zelf ben ik er ook niet zo een fan van. Blijft moeilijk met al de add-ons.
Op de smartphone gebruik ik VLC Player. Uiteraard de Androïd versie. Is zowel voor Windows als Androïd een hele goede mediaspeler.
Voordeel met Kodi is dat je naar de map gaat en direct binnen Kodi afspeelt. Maar is bijna hetzelfde als je via bestandsbeheer dit doet.
 
Heren goeie avond.
Ik had hiervoor een MEDE8ER MED600X3D en speelde ook zonder kodi.
Had de MediaQ10 Pro gekocht om het betere audio en beeld en 4K weergave ivm 4k tv en speelt alle bestanden af.
Maar ik doe niets met streamen aan gezien het beeld soms geen 1080p weergave hebben en audio geen 5.1 is.
Pindakaas altijd de films veel makkelijker en altijd goed beeld en audio.vandaar mijn vraag.
Ik heb me er wel in verdiept maar kom er niet uit en geen interesse dat bedoel ik Mik en cve.
Zodoende dacht ik het kan ook zonder kodi.
In ieder geval,jullie worden allen vriendelijk bedankt voor de reactie.
Misschien heb geluk dat iemand mij stapvoets kan uitleggen hoe en wat.
Mvg Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan