Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Kan iemand mij meedelen hoe ik het mobiel netwerk kan afzetten bij deze smatphone. Wanneer men op het scherm neerwaarts strijkt komen alle functies te voorschijn. Ik begaf me naar media markt en de man van de smartphones schakelde zogezegd mijn mobile netwerk uit. Het moest blauw opgelicht staan !!!!!. Ik merkte dat de rekening voor mobiel netwerk altijd maar steeg, niettegenstaande ik dit nooit gebruik. Ik begaf mij dus naar de Base winkel te Brugge en de dame achter de balie zie dat het teken " mobiel netwerk " niet mocht opgelicht zijn???? Dus schakelde ze dit weer uit. Bij controle blijkt de rekening voor mobiele data gewoon doorgaan !!!! Wat moet ik doen ???? Gelieve me stap voor stap te begeleiden a.u.b. ?
Vorige maand diende ik 50.98 € te betalen voor iets wat ik nooit gebruik !! Ik zou dat graag deze maand niet zien gebeuren. Dank voor een spoedige interventie
 
Dat denk ik nu eerlijk gezegd niet, want Base vraagt niet zo heel veel per MB. Maar de provider doet in dit verhaal eigenlijk niets terzake. Q heeft hier het antwoord heel mooi weergegeven.

Deze persoon moet € 38 betalen voor mobiele data.
Als hij/zij een abonnement heeft "betaal enkel wat u verbruikt" moet hij/zij maar 380 MB data verbruiken om aan deze som te komen!!!!!
1 MB kost € 0,10
Voor de rest: Bellen kost € 0,25 per minuut en sms'en € 0,10 per sms.
Reken maar uit...
Hij/zij moet € 50,98 betalen. Aan deze prijzen moet je niet veel moeite doen om aan dat bedrag te komen.
 
Slimme netwerkwissel

Slimme netwerkwissel

Als hier bovenaan een vinkje staat, ben je de pineut en telkens als je WiFi verlaat gaat je toestel automatisch naar 3 of 4G.
Zou het dat niet zijn? Na op het tandwieltje geklikt te hebben en naar WiFi te gaan, staat het bovenaan (bij mij toch).

Zie foto: P1150102.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan