Win 8.1 WinLivemail IMAP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Graag wil ik uw hulp inroepen voor volgend probleem : Ik bezit

5 jaar een desktop met Win Vista met Winmail en Belgacom email adres is @skynet >protocol POP3
1½ jaar Tablet Samsung Android **skynet met protocol IMAP
7 jaar Laptop met Win XP. Een maand geleden naar Win 8.1 met WinLiveMail *@skynet*.> protocl IMAP
overgestapt en hier begint mijn probleem
Vooraf even vertellen-
- dat bij alle 3 Gmail behoorlijk werkt. Bij desktop en laptop ook Outlook.com (vroeger Hotmail)
- ik binnenkort op desktop ook Win 8.1 wens te plaatsen, zodat de 3 apparaten “synchroon” werken, bij ophalen van mail. Favorieten in Chrome enz.
-
Mijn probleem is WinLiveMail op lapttop met Win8.1
Ik krijg , bij mijn email adres van skynet in de IMAP geen mappenlijst ( Postvak in, Postvak uit, Verwijderde items, Concepten etc)
Bij Gmail, Winmail **skynet >POP 3 wordt automatisch die mappenlijst gemaakt.
Vraagje :
- Hoe krijg ik dit voor elkaar. Geen soelaas bij Belgacom helpdesk of zoeken in Google
- Ik weet ook niet wat aan-of-uit te vinken bij WinLive mail ( SSL/TLS, authentificatie, verificatie)
- Werkt Mozilla Thunderbird misschien vlotter dan WinLiveMail
- (geen agenda van doen, ik gebruik Google kalender)

Hartelijk dank voor uw hulp en fijne eindejaarsfeesten !

merkhout
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Win8.1 WinLiveMail

Win8.1 WinLiveMail

Beste,
uw vermelde Belgacom website heb ik, reeds twee weken geleden, uitgeprint,als voorbeeld, om niets verkeerds in te tikken.
Driemaal een poging ondernomen. Steeds komt aan de linkerzijde geen enkele map te voorschijn.
Dus ik bedoel de mappen Postvak in, Postvak uit, Verzonden,verwijderd, concepten, etc
Juist omdat die Belgacom gegevens in die Belgacom website niet bleken te werken,heb ik het Forum om raad gevraagd
Dus omdat WinLiveMail niet automatisch de bovenstaande mapjes aanmaakt

Bij WinVista Winmail POP protocol, nooit een probleem Ook niet bij maken van Gmailaccount of Outlook.com, Hotmail of Outlook Express Overal komen die mappenlijst automatisch te voorschijn.

Misschien kan er iets currupts gebeurd zijn bij de download.
Ik zal WinLivemail kompleet verwijderen en opnieuw downloaden

Bedankt voor uw hulp en steun,

merkhout
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan