Windows 10 Windows 10 20H2 - Wijziging in Mijn Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
MS heeft in deze versie weer één en ander verhuist van het Configuratiescherm naar de Instellingen.
Zo krijg ja als je op Deze Computer (Deze PC) rechts klikt en naar Eigenschappen gaat niet meer de eigenschappen van de PC vanuit 'Systeem' uit het configuratiescherm maar de Info vanuit de Instellingen.
Maar waar is dan Systeembeveiliging gebleven. Hiermee moeten we systeemherstel instellen en vinden we de herstelpunten.
Logisch zou dit dan ook in de Instellingen moeten terecht gekomen zijn. Maar neen hiervoor moeten we dan weer manueel terug naar het Configuratiescherm
 
rechts klik op herstel in het configuratiescherm en maak deze vervolgens vast aan het startscherm zodoende hoef je niet steeds weer manueel naar het configuratiescherm te gaan .
 
Gewoon via start naar instellingen>systeem>info
Rechts bij verwante instellingen staat systeembeveiliging.
Ironisch dat met de zoekterm systeembeveiliging geen resultaten gevonden worden als je deze in het zoek vak van instellingen ingeeft.
 
Is er een mogelijkheid om dat weer terug te zetten
naar hoe het was als je rechts klikt op Deze PC en naar Eigenschappen gaat
die instelling vind ik toch mooier ik heb daar namelijk mijn eigen plaatje instaan dat mis ik nu
 
het terug verkrijgen van deze optie is niet mogelijk ..
je komt vermits rechts klik op deze pc en via de eigenschappen bij " info " van je pc uit wel als jij daar dan aan de rechterkant klikt op systeembeveiliging dan verschijnt ook de optie systeemherstel .. doch wat ik eerder in bericht 2 meedeelde is en vind ik persoonlijk nog het gemakkelijkste aangezien je deze van uit start kunt slepen naar het bureaublad ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 3 november 2020_12h00m35s_002_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan