Status
Niet open voor verdere reacties.

herso

Steunend lid
Vip Lid
Hallo iedereen,
Ik heb deze week de upgrade naar windows 10 gedaan alles is goed verlopen en werkt goed tot na een tijd plots het scherm bevriest en ik niets meer kan doen na een tijdje komt dan op mijn scherm de mededeling van een fout nl.DPC-WATCHDOG-VIOLATION en meer informatie opzoeken op internet.Dat heb ik gedaan en er werd op een site geschreven driver booster downloaden en de drivers updaten, dat heb ik gedaan er waren 14 updates te installeren ook gedaan en opnieuw opgestart doch na een tijdje weer hetzelfde.Het moet aan die windows 10 liggen want ik werk met een dual boot windows 10 en ubuntu en daar heb ik nooit problemen mee ook voorheen niet met windows 8.1.weet iemand onder jullie een oplossing voor dit probleem
 
Driver booster? Smijt die rommel er maar ASAP vanaf. Wil je niet meer misserie met je systeem, dan moet je vooral al die software NIET installeren. Evenals opmitimizers, cleaners, .... allemaal dezelfde rommel die als zoete broodjes verkoopt.

Heb je toevallig een SSD in je systeem zitten? Zoja, welke? (exact merk/model)
 
Bedankt voor de reactie
Neen ik heb geen ssd in mijn systeem mijn pc heeft altijd goed gewerkt en het is alleen met windows 10 dat ik dat probleem heb die driver booster heb ik er alleen opgezet omdat het volgens het artikel de oplossing was dus die zal ik dan maar deinstalleren maar daarmee is mijn probleem nog niet van de baan
 
Drivers updaten is zeker een goed idee. Maar niet met driver booster ed. Zoek uit welke hardware je gebruikt. Laptop / Desktop?
Moederbord, ....
Zoek op de websit van de fabrikant achter de laatste drivers en download/installeer deze. Dan pas ben je 100% zeker dat je de laatste en correcte drivers gebruikt.
 
schakel eens het snel opstarten uit in de Windows 10
klik op start > instellingen > systeem > energie - slaapstand
klik verder op de blauwe regel " extra energie instellingen"
klik wederom verder op de regel " het gedrag van de aan/uit knoppen bepalen "
klik verder op de blauwe regel "instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn "
zet het vinkje nu uit bij "snel opstarten inschakelen " en bewaar deze instelling ..
 
een herstart dien je daarna wel te doen van het systeem ..let op dat het opstarten nu iets langer nodig heeft ( wees niet ongeduldig ) ..dit is hoogstens een 5 seconden bij een SSD maar kan langer zijn bij gebruik van een HDD !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan