Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Gebruikers welke Windows 7 of Windows 8.1 op dit moment illegaal gebruiken moeten toch gaan betalen voor Windows 10. Dat heeft Terry Myerson van Microsoft laten weten. Volgens Myerson krijgen gebruikers wel een aantrekkelijk aanbod op het systeem te voorzien van een update naar een legale versie. Wat dat aanbod precies inhoudt, is nog onduidelijk maar naar verwachting gaat het op een aanbieding als korting op het product. Al langere tijd is er veel verwarring over de illegale gebruikers. In maart zei Myerson op een conferentie in China dat ook illegale versies van Windows een gratis upgrade kunnen krijgen. In China wordt Windows op grote schaal illegaal gebruikt. lees meer...
 
*Details van het Windows-aanbod :Aanbod voor gratis upgrade*

*Details van het Windows-aanbod :Aanbod voor gratis upgrade*

Geweldig nieuws!
Wanneer geschikte nieuwe en bestaande Windows 7-, Windows 8.1- en Windows Phone 8.1-apparaten in het eerste jaar worden bijgewerkt naar Windows 10, dan is deze upgrade gratis.
Nog mooier: zodra een geschikt Windows-apparaat is bijgewerkt naar Windows 10, zorgen we ervoor dat het blijft bijgewerkt gedurende de ondersteunde levensduur van het apparaat.
Hierdoor is het beter beveiligd en beschik je over steeds meer functies en functionaliteiten.
En dat zonder extra kosten.
Meld je vandaag nog met je e-mailadres aan en je ontvangt de komende weken meer informatie over Windows 10 en het upgrade-aanbod..
aanmelden voor informatie via e-mail...

Windows 10 is een gratis upgrade, voor een beperkte periode, voor gekwalificeerde Windows 7- en Windows 8.1-apparaten (inclusief apparaten die je al hebt). Het is de bedoeling dat de meeste apparaten hiervoor geschikt zijn, maar bepaalde hardware-/softwarevereisten zijn van toepassing en de beschikbaarheid van dit aanbod kan per apparaat verschillen.
De beschikbaarheid van de upgrade naar Windows 10 voor Windows Phone 8.1 kan variëren per OEM, mobiele provider of mobiel netwerk.
De apparaten moeten verbonden zijn met internet en de optie voor Windows Update moet ingeschakeld zijn.
Er zijn mogelijk ISP-kosten van toepassing.
Windows 7 SP1 en de Windows 8.1 Update zijn vereist.
Enkele uitgaven zijn uitgesloten: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise en Windows RT/RT 8.1.
Actieve klanten van Software Assurance met grote hoeveelheden licenties hebben het voordeel om via bedrijfsaanbiedingen buiten deze aanbieding te upgraden naar Windows 10.



Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052

**dit is een mail die me vandaag werd toegestuurd ..die ik hier deel .
 
Klinkt al aannemelijker als dat het eerst werd voorgesteld. Eerst gingen ze voor een soort sinterklaas spelen. Als ik het goed lees gaat mijn netbookje dus ook gratis een update krijgen naar windows 10 als ik dat wil. Heb er wel een jaar de tijd voor. Dus kan ik eerst de kat uit de boom kijken voor ik de update doe, al zien de previews er wel heel veelbelovend uit vind ik.
 
Klinkt al aannemelijker als dat het eerst werd voorgesteld. Eerst gingen ze voor een soort sinterklaas spelen. Als ik het goed lees gaat mijn netbookje dus ook gratis een update krijgen naar windows 10 als ik dat wil. Heb er wel een jaar de tijd voor. Dus kan ik eerst de kat uit de boom kijken voor ik de update doe, al zien de previews er wel heel veelbelovend uit vind ik.

De previews van alle voorbije Windows versies zagen er veelbelovend uit. Maar de kans dat dit een flop wordt, is klein. Windows 8 of 8.1 is niet zo goed ontvangen. Denk niet dat Microsoft zich 2 flops na elkaar kan veroorloven zonder dat ze er hinder van krijgen.
 
De previews van alle voorbije Windows versies zagen er veelbelovend uit. Maar de kans dat dit een flop wordt, is klein. Windows 8 of 8.1 is niet zo goed ontvangen. Denk niet dat Microsoft zich 2 flops na elkaar kan veroorloven zonder dat ze er hinder van krijgen.

Ik ben anders wel dik tevreden over mijn windows 8.1 hoor. Het draait hier allemaal heel soepel en ja het ziet er allemaal anders uit en zo, maar na wat zoeken lukt het ook wel hoor. Maar zoals het eruitziet gelijk in windows 7 zal het nooit meer worden denk ik hoor. Mijn vrouw haar pc draait nog op de vertrouwde windows 7. Ik heb ook heel graag met XP gewerkt, maar nu wil ik er wel niet meer naar terug, want mijn 8.1 is ook een heel leuk besturingssysteem vind ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan