Windows 10 Windows 10 update "helderheid" te hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

operamaxi59

Gast
Hallo daar,

Ik heb hier de afgelopen dagen mee geworsteld sinds een update die ik op 6 november heb aangevraagd.

Ik herstartte en het volledige dynamische bereik was veranderd naar beperkt en ik moest het weer veranderen naar volledig. Helaas lijkt er nog steeds een lichte "film" over het scherm te zitten waardoor het er wat vervaagd uitziet dan voorheen.

Als je de helderheid vreemd genoeg verandert, verandert dit niet, zelfs als je Flux gebruikt, is het alsof er een rare tint op het scherm zit waardoor het er helderder uitziet.

Ik heb mijn partner laten controleren en ze zei dat het scherm onmiddellijk pijn deed aan haar ogen en dat ik veel spanning had.

Wat had er nog meer kunnen veranderen om dit te doorbreken? Het is behoorlijk slopend omdat deze machine ook wordt gebruikt om te werken. Het moet een grote update zijn geweest, want het lijkt erop dat het een windows.old heeft gemaakt.
 

Bijlagen

  • 1605177989877.png
    1605177989877.png
    312 bytes · Weergaven: 45
misschien is het, het probleem van de computer /laptop wel ? ik gebruik nog steeds een oudere Acer ,origineel was hij win 7 en dan de update gedaan naar win 10 ,dus ook al een paar jaar geleden .enfin alles liep goed .Maar het zal vorig jaar geweest zijn , kwam er een update van win10 en de scherm licht sterkte is niet meer in te stellen ,soms kan het nu eens gebeuren als ik de laptop aanzet , dat het scherm heel,heel donker is en nauwelijks zichtbaar ,ik schakel de laptop dan uit met de powerknop en meestal start hij terug op met goed leesbaar scherm , wel niet regelbaar .Updates van drivers voor deze Acer 7741 zijn er niet , ook op meerdere forums weet men geen oplossing ...een mail naar Acer wordt kort en bondig beantwoord , ...de machine was origineel op win 7 , jij als gebruiker hebt dit gewijzigd naar win10 wij nemen hier afstand van .
 
@francois51 De TS werd ondertussen als spam gedetecteerd : dit is geen echte vraag, waar hulp wordt op verwacht.
Dat gebeurt de jongste tijd wel meer en we snappen nog niet goed wat de reden of motivatie is om dat te doen. Maar ik sluit dit topic dus zo meteen af ...

We werken aan een structurele verdediging tegen dit soort spam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan