Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo vrienden, ik heb een groot probleem!!! Ik denk dat ik en virus, rootkit of andere malware heb gekregen. Sinds gisteren heb ik volgende problemen: Ik kan software via internet downloaden, maar kan deze niet meer uitvoeren. Mijn internetsecurity kan ik niet meer openen, heb geen bescherming meer. Ook andere geïnstalleerde software kan ik nicht meer openen, b.v. burningstudio 18 . Ik met Systemherstel probeert het fout optelossen, maar het werkt niet. Ik heb ook mijn Antivirusprogramma nieuw gedownload, in kan het opslaan, maar kan het niet uitvoeren. Het opstarten en openen van programma's gat heel traag. Wat kan ik doen om dat probleem op te lossen ? Elke help is welkome en nu al mijn dank voor ieder help. Beste Groetjes, Michel X-m-
 
klik onderaan rechts in de taakbalk op het schildje van de Windows defender beveiligings center en open deze ..
open vervolgens de virus en bedreigingsbeveiliging … klik op de regel om een nieuwe geavanceerde scan uit te voeren ...en vink vervolgens de off-line scan aan ….klik daarna op "nu scannen "
*opmerking je systeem word afgesloten en opnieuw opgestart ...maar voordat Windows effectief opgestart word word eerst het geheel systeem gescant ...ga dan ook akkoord om deze off-line scan te starten !
en wees geduldig ….je systeem word daarna gewoon terug opgestart …

is het daarna mogelijk om dan ook de malwarebytes adwarecleaner op te halen dan start je daarna ook deze scan op .. gebruik je al de Malwarebytes premium dan dien je deze adwcleaner niet op te halen maar dan dien je wel het scannen op rootkit's aan te zetten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan