Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag,

Ik heb me aangemeld op het forum zojuist en wilde graag na even gezocht te hebben naar een windows 7 recovery/installatieschijf deze downloaden zodat ik mijn niet opstartende laptop wellicht weer aan de prat kan krijgen. Helaas lijken de downloadlinks niet voor mij beschikbaar te zijn.

Heeft een van jullie misschien een idee waar ik het bestand toch weg kan halen?

alvast bedankt.

Groet,
Mark
 
probeer het nu dan eens opnieuw ...
leden die zich aanmelden enkel voor deze recovery te downloaden dienen minstens 1 bericht geplaatst te hebben ..
bij deze is dit dus je eerste geweest ..
 
Dank je wel voor je reactie! Ik zal het straks als ik weer thuis ben proberen en het even laten weten.

Ik heb hier wel eens vaker rondgekeken voor wat oplossingen maar ben er eigenlijk altijd wel uitgekomen na wat topic te hebben gelezen, vandaar ook pas nu een registratie eigenlijk.
 
denk er aan dat je met deze recovery cd niet je Windows kan vernieuwen ..
deze recovery cd laat je toe om de 5 opties te gebruiken ...
met name :
1..opstartherstel
2..systeemherstel
3..herstellen met systeeminstallatiekopie (om deze optie te gebruiken dien je dus in het bezit te zijn van een systeemkopie die je op een externe schijf bewaard heb .)
4..windows geheugen controle
5..opdrachtprompt

Ashampoo_Snap_2015.11.01_09h58m44s_001_.png
 
Ik wil het echt gebruiken om de laptop die niet meer opstart weer te kunnen laten opstarten en windows dus inderdaad te repareren voor zover mogelijk. Ik heb inmiddels gezien dat ik de download binnen kan halen en kan gaan knutselen.

Super bedankt voor de reacties en de tips!
 
Welke foutmelding krijg je te zien als je de laptop aanzet ? mogelijk kan het MBR ook corrupt zijn geraakt waardoor Windows niet meer wil opstarten. Als met Opstartherstel of Systeemherstel niet lukt moet FixMBR uitgevoerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan