Windows 8 apps gebruiken zonder account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil graag maar een paar windows 8 apps gebruiken maar ik wil met geen account inloggen ! ( ik gebruik windows 8 met een start knop zoals in windows 7)

Mijn vraag is dat mogelijk ? Ik wil namelijk nooit een paswoord gaan gebruiken als ik mijn pc aanzet ik gebruik mijn pc toch maar voor mij alleen

Ik vind het heel vervelend om een paswoord te gebruiken met in te loggen, de pc moet gewoon lekker opstarten en naar je bureaublad gaan

wie kan mij hierop een antwoord geven ?
 
de apps kun je ook gebruiken zonder een w8woord in te moeten geven ...
het is enkel indien je nieuwe apps wenst te downloaden en te installeren dat je je w8woord dient te geven om je in te loggen op je Microsoft account
onder welk account gebruik je de Windows8...
is dit onder het Microsoft account of het Lokaal account ?

ook ik heb een alternatief start menu in gebruik met de Win8.1 namelijk deze van Classic shell en kan via start de apps openen die aanwezig zijn ...
Ashampoo_Snap_2014.01.10_18h03m06s_003_.jpg
 
Tik Netplwiz in zoeken en voer uit dan krijg je dit scherm.
Vink uit : Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren
Zie Schermpje
Net.png

Dat is van mijn PC
 
Heel hartelijk bedankt Luc:applaus: Ik had een Microsoft account ik heb er nu een locaal account van gemaakt en zoals jij in je voorbeeld laat zien Met Netpliz heeft het goed gewerkt.

Kun je mij vertellen waar ik het start menu tooltje Classic shell kan downloaden ? het ziet er zeer goed uit

alvast bedankt... Bigsat
 
Ja , dat heb ik nu zeker(y) Luc even nog een vraagje : moet ik als ik nieuwe Windows 8 apps wil downloaden weer inloggen met mijn Microsoft account ? en kan ik die Microsoft account ook gebruiken zonder een paswoord ?
 
eventjes hier iets rechtzetten !!
Ashampoo_Snap_2014.02.23_10h02m42s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_2014.02.23_10h11m48s_002_.png

opmerking :
omdat je dus Automatisch word aangemeld met je account hoef je enerzijds bij het downloaden van een nieuwe app je niet weer aan te melden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan