Status
Niet open voor verdere reacties.

ulla545

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, in februari 2013 had ik problemen met het opstarten een tijdje na de upgrade naar windows 8. Gezien ik met Avast Internet Security werk, werd me toen aangeraden de windows defender uit te schakelen. Tot op heden (zelf na upgrade naar windows 8.1) heb ik verder geen problemen meer gehad. Nu heb ik een vraag in verband met de upgrade naar windows 10: gezien de defender uitgeschakeld is, werden de updates voor de defender niet uitgevoerd. Moet ik die defender nu bij de installatie van de upgrade aanzetten en eerst updaten, of mag ik die gewoon laten staan zo als nu?

met vriendelijke groeten Ulla
 
ok, dat wist ik niet. heb ondertussen ook gezocht op de windows community. ben blijkbaar niet de enige met het probleem. Zal afwachten tot morgen en dan eventueel contact opnemen met microsoft. In feite is het de update voor windows 10 pro die ze doorsturen, alhoewel veel mensen met een home versie werken. Microsoft zou het probleem aanpakken volgens iemand van de community. alvast bedankt, zal terug contact opnemen als het in orde is of als er nog problemen zijn.
 
jij wilt dus in feite gewoon upgraden naar de Windows 10 home

haal dan zelf het bestand op https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
kies de juiste versie van de media creation tool ...
start deze op en je heb de keuze om rechtstreeks de upgrade te doen of je kiest keuze 2 en maak je een iso of usb stick aan .
kies je voor optie 2 dan dien je zelf een selectie te maken ...
selecteer de juiste taal instelling ...
selecteer dan de juiste versie > voor u dus Windows 10 home
geef dan aan welke bit versie je wilt bekomen

Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h44m25s_005_.png Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h44m58s_006_.png
 
Ja Qtex, ik ben nu niet machtig om de update te doen. Heb momenteel maar 25 MB internet met de gsm per dag en geen met de netbook. De reden weet je wel he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan