windows defender en malwarebytes premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik zit weer met een probleem dat malwarebytes zich ats eerste zet in het windows defender systeem, de real time bescherming van windows defender staat dan uit (heb geen andere anti virus)
in de instellingen van malwarebytes staat bij windows acitecentrum: laat malwarebytes kiezen enz op optie 1 dus dit is ook goed
en dan staat de controlled access folder ook af, ik zet hieronder de 4 foto's, weet er iemand een oplossing, heb al eens mijn malwarebytes opnieuw geninstalleerd het is een premium maar nope.
alvast bedankt


5c8aaadbb8c62-de_ene_keer_krijg_ik_dit.jpg



5c8aaafce98e9-met_realtime_beveiliging_uit.jpg



a5f-windows_actiecentrum__optie_1_staat_aangevinkt.jpg



c8aab2a762a0-controlled_folder_access_staat_ook_af.jpg
 
heb zopas gezien, dat het icoontje windows defender zei dat de virusbeschermings uitstond, ik klikte erop en het was zo, er stond eronder klik hier om de beveiliging terug aan te zetten????
 
nee toch niet, maar ik heb eens gemaild naar malwarebytes, ken daar iemand en hij zei dat ik optie 1 niet mag nemen maar wel optie 3
Select Never Register Malwarebytes
we zulen morgen zien als ik hem terug opstart ik laat je iets weten
vroeger stond die altijd op optie 1 en dat werkte ook, raar
 
ah, sorry,nu stonden de instellingen juist, maar heb dit de vorige dagen na verschillende malen te heropstarten ook goed gekregen, hoe dit komt weet ik niet, dus daarom ga ik morgen eens zien als die nu juist opstart met de defender instellingen
thanks cve
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan