windows defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
tot gisteren gebruikte ik wndows defender als antivirus nu als ik rechts klik op een bestand staat scannen met windows defender daar niet meer tussen, ik toon foto' s
bij de eerste staat periodiek scannen nu altijd uit bij opstart bij de tweede kan ik de real time beveiliging niet meer aanzetten iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen want ik heb nu geen beschermen real time
5bc1d170c814c-deze_staat_uit_bij_elke_opstart.jpg


5bc1d1ae2a18b-krijg_realtime_beveiliging_niet_aan.png


het is nogal dringend, kan deze middag niet antwoorden moet gaan werken
 
wat J.W. wellicht bedoeld is dat jij de Malwarebytes eens dient te openen ..en vervolgens via de tap "Toepassing " dient na te gaan welke optie er aan gevinkt staat bij Windows Actiecentrum
zie afbeelding .. indien de rood onderlijnde regel geselecteerd staat bij u dien je dit te veranderen ...standaard word de 1ste regel genomen …
Ashampoo_Snap_zaterdag 13 oktober 2018_16h27m10s_002_.png
 
ok ik heb hier nu hetzelfde gecreëerd en het viel me dus hier ook op dat ik ook hier het periodiek scannen niet krijgt ingeschakeld ...om als 2de optie te gebruiken ..
Ashampoo_Snap_zaterdag 13 oktober 2018_18h54m13s_002_.png
Ashampoo_Snap_zaterdag 13 oktober 2018_18h53m31s_001_.png
 
malwarebytes.png
Ik hoop dat die van mij nu ook correct staat Qtex? Sinds ik alles heb moeten herinstalleren nadat ik alles kwijt was. Is de eerste keer dat mijn malwarebytes bij mijn defender staat dacht ik.
 
ik had het een en ander gelezen dat je diende te herinstalleren … dat ik er niet reageerde was dat ik u de kans wilde geven om alles eens zelf uit te vogelen !
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Qtex;n235378 zei:
ik had het een en ander gelezen dat je diende te herinstalleren … dat ik er niet reageerde was dat ik u de kans wilde geven om alles eens zelf uit te vogelen !

Heb bloed, zweet en tranen gezweet om dat ding weer aan de praat te krijgen. Dat door die update van 1809 van windows denk ik. Hij vroeg om een heropstart zonder dat ik iets gedaan had. Ik had u gevraagd hoe ik een driver moest deinstalleren omdat ik daar constant een stekker op mijn scherm kreeg, maar ik had nog niets afgesmeten. Dus het lag helemaal niet aan mijn toedoen. Hij viel uit, maar starte niet meer terug op. Toen begon de ellende. MIjn stick er na vele malen proberen op te starten erin, Die deed dus een herinstallatie tot op het punt bijna op het einde dat hij moet van 10 aftellen om herop te starten, maar toen kreeg ik een foutmelding in plaats van af te tellen. Toen begon een nog grotere ellende. Er stond dan geen Windows meer op en mijn stick die ik had gaf iedere keer dezelfde fout. Dan maar op een andere computer opnieuw via media creation tool de stick gemaakt en dan heeft hij nog 2 x diezelfde fout gemaakt en de derde keer telde hij af om weldegelijk af te te sluiten en de installatie te voltooien. Man wat was ik blij dat hij het terug deed. Dan heb ik moeten zoeken naar mijn Malwarebytes, want ik vond die ook niet meer terug, maar nu terug en die staat nu ook bij mijn defender waarvan ik dacht dat hij er voor niet stond. Dus mijn vraag aan u is nu, ziet dat er goed uit?
 
zoals je zag in de eerdere afbeelding van me staat ook bij mij dus de Malwarebytes premium vermeld in het Windows defender beveiligingscenter en staat het periodiek scannen aan …
de Malwarebytes premium heeft dus ook real time beveiliging ...m.a.w. je systeem is safe.

*bezie je afbeelding eens in bericht #6 daar zie je links onder "instellingen " vermeld staan ...klik daar eens op en je zou de beveiliging providers kunnen zien indien je op "providers beheren " klikt .
je zou daar dus de Malwarebytes of de Defender moeten te zien krijgen .
ik krijg daar dus de Defender te zien ..
Ashampoo_Snap_zaterdag 13 oktober 2018_21h52m26s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan