Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn pc opstart krijg ik onderaan rechts een rode icoon met daarin een wit kruis met de melding dat de beveiling niet werkt en als ik daar op klik krijgt ik die melding van winddows-hostproces rundll32 werk niet
ik heb al geprobeert om het beveilingscentrum te openen op een andere maniier maar het was juist hetzelfde
ik krijg ook een foutmelding : Windowsverkenner werkt niet al ik het configuratiescherm wil openen en eveneens als ik internet explorer sluit maar dat start opnieuw op en kan ik dan normaal afsluiten maar het configuratiescherm krijg ik in het geheel niet open
ik denk dat ik mijn pc opnieuw eens herinstalleren en dat dat de beste oplossing zal zijn
indien jij een andere oplossing hebt zoveel te beter
ps de firewall van die panda hebt ik terug geinstalleerd en als ik de firewall van windows ook activeer dan krijg ik een melding om te kiezen tussen de twee

dank bij voorbaat
coiske


Zoals Pluis en Rudi al schreven denk ik ook aan beschadiging van het systeem.
Als dat door besmetting is kan je misschien wel een oplossing zoeken voor een probleem, maar gezien de nieuwe elementen in je post hier vrees ik dat er nog geruime tijd problemen gaan blijven opduiken.
Je kan het hele systeem controleren zoals Rudy zegt met de opdracht sfc /scannow in het commandovenster.
Gezien de beschadigingen die er lijken in te zitten voer je deze opdracht beste in in veilige modus.
Heb je een oem-dvd (installatiedvd) van vista, start dn beter nog op vanaf je cd/dvd station en draai de setup van vista.
Kies de taal en in het volgende venster start je de command prompt.
Daar kan je deze opdracht invoeren.
Indien dit niet werkt zou ik ook denken aan een herinstallatie.
Hopelijk heb je een systeembackup gemaakt die je eenvoudig terugzet, zodat je niet alle instellingen opnieuw moet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan