Status
Niet open voor verdere reacties.
Telkens als ik nieuwe media, muziek in mp3, heb toegevoegd dan loopt de volgende keer als ik WMP opstart het programma vast. Wat is daar aan te doen? Of is er gewoon niks aan te doen? Wat dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen wmp, of loopt de explorer helemaal vast?
maw, werkt er nog iets of bevriest je hele systeem?
wmp 9, 10 of 11 en welke besturing: XP, vista of win 7?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 ultimate en gebruik de versie die in windows 7 is ingebouwd.

Waarschijnlijk word hier nog gebruik gemaakt van WMP 12 béta versie. Misschien eens een update uitvoeren zou ik zeggen.
 
Ik vroeg dat omdat in de Nederlandstalige windows 7 geen WMP zit, dan kon het zijn dat er geknoeid was bij het installeren van WMP.
Gaat het hier over de pentium 4 waarover sprake in je andere post en is het alleen bij online video, of ook bij film vanaf DVD?
Dan kan dat taalpaket voor de problemen zorgen in je andere topic over directx indien de taal niet op de juiste manier is veranderd.
http://www.pctuts.be/showthread.php?34178-Dx-drivers-installeren&p=104679
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ik weet niet van DVD, heb nog geen film bekeken via DVD-speler, zal ik eens doen en nog iets laten weten dan. Ik heb het nederlandse taalpakket gedownload en geïnstalleerd en dan windows 7 voor alle accounts in het nederlands gezet via configuratiescherm, land en taal, beheer, instellingen kopiëren.
 
Dan moet het goed zijn met die taal, hier geeft dat geen problemen.
Probeer zeker eens met een dvd.
Bij youtube is het probleem van traag laden en blokkeren al gemeld door anderen ook, dat ligt aan hun HD kwaliteit.
Hun server kan dat denk ik niet goed trekken.
 
ik gebruik wmp niet meer
gebruik bsplayer free,is gratis,zoekt zelfs de juiste codec's op voor je op,je kan het bruiken voor film en audio,eenmaal je dit programma gebruikt wil je niks anders meer

ps ik gebruik wel bsplayer pro
 
Ik heb taalpaket nederlands gedownload en geïnstalleerd en dan configuratiescherm, land en taal, beheer, instellingen kopiëren gedaan, dus wel ok vermoed ik? En wat nu?
 

Even samenvatten.

We weten al dat je de laatste updates hebt van de player en dat je een Engelstalige windows 7 draait met een taalpakket Nederlands. Waar heb je deze windows gekocht?

Je zegt dat de player vastloopt na toevoegen van nieuwe data in de player. Wat gebeurt er dan precies? Welke meldingen krijg je eventueel? Kan je voor de rest nog werken met de pc dan, of is je CPU verzadigd met processen bvb ?

Je hebt verder ook gezegd dat je eens een DVD ging afspelen. Wat is het resultaat van die test? Heb je dan dezelfde problemen?

En heb je overwogen van een andere player te gebruiken zoals Rudy aangeeft? Of hou je heel erg aan WMP?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan