Status
Niet open voor verdere reacties.
Cadeau gekregen voor de feestdagen. Er staat nogal wat muziek op mijn pc en telkens laadt hij al die muziek (zoekt naar nieuwe media?) bij opstart en daarbij loopt hij vast (enkel programma WMP), er komt 'reageert niet meer'. Ik sluit het dan af via taakbeheer en voor de rest werk ik met pc verder, kan ik ook zonder WMP af te sluiten maar vertaagt pc teveel. Bij afspelen van DVD geen problemen ondervonden, heb er 3 afgespeeld. Ik wil wel overwegen van andere player te gebruiken maar vind het automatisch toevoegen van titels en zo wel handig. Als dit bij andere player kan, geen probleem, maar is die dan gratis ?
 
Cadeau gekregen voor de feestdagen. Er staat nogal wat muziek op mijn pc en telkens laadt hij al die muziek (zoekt naar nieuwe media?) bij opstart en daarbij loopt hij vast (enkel programma WMP), er komt 'reageert niet meer'. Ik sluit het dan af via taakbeheer en voor de rest werk ik met pc verder, kan ik ook zonder WMP af te sluiten maar vertaagt pc teveel. Bij afspelen van DVD geen problemen ondervonden, heb er 3 afgespeeld. Ik wil wel overwegen van andere player te gebruiken maar vind het automatisch toevoegen van titels en zo wel handig. Als dit bij andere player kan, geen probleem, maar is die dan gratis ?

hier komt Rudy weer in de picture: hij weet meer af van de functies van free bsplayer... ;)
 
Niet echt neen. Telkens als WMP opstart komt er 'mediagegegens bijwerken' en daarbij loopt hij dan vast als nieuwe gegevens zijn toegevoegd. Oplossing?
 
* Uitgebreide media player *

Bedrijf Webteh vrijgegeven van de volgende versie van zijn vlaggenschip product BSPlayer aangewezen aantal BS_Player_Pro_2.32.975_Multilingual

BSPlayer is een toepassing ontworpen om films, muziek, dvd's, streaming radio, televisie, podcasts en andere multimedia-materiaal af te spelen.

Zijn klasse kan getuigen dat dit een programma dat genoten door tientallen miljoenen gebruikers wereldwijd.

BSPlayer biedt dergelijke functies zoals de ondertitel laden, het bekijken van afspeellijsten, het afvangen frames, ondersteuning skins en ondersteuning voor verschillende audiostreams zijn een partnerschap aangegaan met AVI-bestanden.

Bijkomende troef van de speler in staat is om deze afstand te bedienen. Het heeft zijn eigen afspelen van media motor, die niet gebaseerd is op Windows Media Player.

Het heeft 22 talen, de mogelijkheid om het uiterlijk te veranderen met behulp van skins, playlist generator, video, foto 16:9, het gebruik van vervangende filter DivX, transparante onderschriften, het formaat van de afbeelding, het genereren van de afspeelsnelheid, frames opvangen van het beeld (screen capture), de resolutie wijzigen afspelen.

Bovendien BSPlayer ondersteunt streaming media, dus je kunt gebruiken om te luisteren naar internet radio of televisie kijken een steeds populairder website.

BSplayer was het eerste programma dat gebruikers in staat stelde zich te concentreren op kijken, niet het maken van de juiste instellingen en het zoeken naar video-codecs.

In Daarnaast heeft het programma een zeer lage gebruik van de computer middelen.
In tegenstelling tot de meeste spelers, BSPlayer is niet zomaar een overlay voor systemisch Media Player.

Voor multimedia-programma maakt gebruik van haar eigen, sneller en efficiënter rendering engine (gebaseerd op DirectX), die minder systeembronnen gebruikt en met succes worden zelfs gebruikt op zwakkere machines.

Geselecteerde functies:

• Ondersteuning voor audio / video: DivX, XviD, AVI, MPEG-1, MPEG-2, 3ivx, OGM, Matroska, ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB (DVD-Video), WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA en anderen.
Gebouwd Multimedów Library (Media Library) waarmee catalogiseren en zoeken multimedia bestanden.
Grafische equalizer (equalizer geluid).
Ondersteuning voor bladwijzers.
De mogelijkheid om individuele video-beelden op te slaan in beeldbestanden.
Ondersteuning voor externe skins en plug-ins (zoals Winamp DSP plug-ins).
Ondersteunt meerdere ondertitel formaten (MicroDVD, SubRip, SubViewer, ...). Ondertitels kan worden ingesteld in elke positie, het lettertype worden gebruikt om deze weer te geven, transparantie, enz.
Samenwerking met externe controllers (afstandsbedieningen).
Staat om de controle van de toepassing die gebruikmaakt van systeem berichten. Modules die bij het programma met een lijst van alle ondersteunde messaging (bsp.pas en bsp.h) samen met voorbeelden van het gebruik ervan geschreven in C en Pascal.


Systeemvereisten:

1) Windows 95 (OSR2) met 32 MB RAM, Windows 98/98SE/Me met 64 MB RAM, Windows 2000 of Windows XP met 128 MB RAM-geheugen en Windows Vista met 512 MB RAM (Windows NT)
2) DirectX 7 (DirectX 9 wordt aanbevolen voor volledige compatibiliteit).
 
Ik ben overgestapt naar BSplayer. BSplayer is inderdaad goed programma en je kan er heel veel mee. Het enige wat ik wel storend vind is dat muziek niet in volgorde van cd maar in 'willekeurige' volgorde in programma verschijnt. Is daar iets aan te doen, automatisch dan? Of moet het manueel veranderd worden?
 
attachment.php

als je dit zo insteld doet die het wel
 
Staat zo ingesteld bij mij en sorry to say but nope. Hij geeft ze wel per cd weer maar de liedjes staan in willekeurige volgorde per cd.
 
Heb je klite codec pack reeds?
Download K-Lite Codec Pack 5.61 (Full) - FileHippo.com
Indien niet, installeer deze even.
Ga dan naar c:\program files\klite codec pack\media player classic
Hier staat de snelkoppeling om deze player te starten.
Vroeger werd de bs player ook meegeleverdmet klite, dat is er niet meer bij, maar ik had altijd al voorkeur voor mpc.
De wmp is van deze oerplayer afgeleid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan