windows valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
probleempje? sinds 2 dagen heb ik last van mijn pc . hij durft eens uitvallen en word terug opgstart met de volgende mededeling (windows is onverwacht afgesloten en hersteld er word naar een oplossing gezocht) ik werk met windows 7 x64 bit (merk acer) dit viel voor op moment dat ik toen ik mijn pc liet scannen met comodo internet premium free. ligt dit soms daaraan? heb hem meermaals laten scannen en geen problemen zou dan een toeval geweest zijn?
graag info
 
vertel eens wat voor geschiedenis ....
betreft het een verse instal indien zo zijn al de drivers aanwezig en up to date ....
 
windows 7 staat er al een hele tijd op hoor ook de benodigde drivers staan erop.quick care en advanced systeemcare 5 free gedownload voor de rest staat er nog enkel norton zonder firewal op omdat comodo er eentje heeft en ccleaner en iobit malware fighter free op dit zijn ze die zogezegd mijn pc moeten beschermen en ja ook zouden alle updates moeten geinstalleerd staan
 
als ik het te goei begrijp dan gebruik je 2 verscillende opruimers : advanced system care is van iobit >iobit is van chineese afkomst met een home foon functie (verwijderen is hier de boodschap )
daar boven op vermeld je 2 antivirus pakketten (ook al heb je er maar telkens 1tje acktief) aan staan geeft dit problemen !!!! ook hier weer is de boodschap om er 1tje te verwijderen ....
ik heb sterk de indruk dat jij teveel experimenteerd bijv je gebruik teveel opruimers quick care , adv sys care , ccleaner ....en dan nog de 2 antivirussen + malware fighter free !!!!!
 
Laatst bewerkt:
ja hee ik zal er enkele verwijderen mag ik enkel advanced systeem care laten staan
 
je begrijp niet wat ik eerder zei over iobit ....elk tool van iobit heeft een home foon fuctie ...d.w.z. dat er gegevens van jouw naar hen toe worden gestuurdt : daarom dat ik aanraad om alles van iobit te verwijderen ...echter ligt de beslissing bij jouw!
wil je een gratis te gebruiken tool dan kun je beter de ccleaner gebruiken ..
wil je een volwaardige tool dan raad ik je aan om dagelijks bij gaotd te kijken , daar bieden ze regelmatig volwaardige opruimers aan ...zoals win-untilyties en anderen
zet de link van gaotd bij jouw favorieten ..
 
okee heb die link opgeslagen en heb die iobit eraf gesmeten. die win-untilyties staat er precies niet bij bedankt voor je raad en wacht nu wat af en zien wat hij nu zal doen heb enkel nog norton staan en comodo firewal en ccleaner
 
momenteel bieden ze bij gaotd géén opruimer aan , daarom da ik zei om er dagelijks eens te gaan kijken ....
elk tool dat daar aangeboden word is een volwaardige versie en alleen te activeren op die dag gedurende de 24uur ....
raak je na een systeemherstel een programma kwijt dat je van gaotd heb opgehaald kan je deze niet terug installeren ....this maar dat je het weet ...

hoe is het nu met je systeem , zijn er nog crashes geweest !!!
 
ik heb via google win-untilyties gevonden en gedownload in nederlands wel een gratisse versie bedankt voor de info staat nu al ongeveer 4u15 m op en geen crashes geweest.dus als het vanavond ook clean blijft mag morgen deze topic afgesloten worden.
groetjes luc
 
Gaat het hier over een portable en hoe oud is die? Een andere piste is de koeling die niet optimaal werkt. Een zeer frequent voorkomend probleem.
 
over een laptop ongeveer 2jaar oud je kan gelijk hebben dat dit door de warmte is.hij staat bij een warmtebron Maar er staat een extra koeler onder mijn laptop en een staander waardoor dat hij schuin omhoog staat. dus daar kan lucht onder van alle kanten en achterkant van mijn pc is een raam. soms voelt mijn toetsenbord warm aan. nu momenteel niet.dit ben ik vergeten te melden aan qtex.
 
heb het gedownload goed staat er gemeld c 27c-f 32c-g31c alle drie goed en in blauw
 
dan mag je dus de harde schijf temps vergeten , daar lig het dus niet aan ....
 
Temperatuur problemen bij portables situeren zich meestal bij de heatsink en fan. Dus CPU en GPU. Blaas indien mogelijk die koeling eens uit.
Je gebruikt wel een goeie koeling voor je portable alleszinds, en 2 jaar is ook nog niet zo oud voor een portable. Dus kans is al wel iets kleiner, tenzij hij in een stoffige omgeving staat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan