Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een e-mail versturen door op een link in een website te klikken maar dan krijg ik de melding dat WLDCore.dll ontbreekt.
Bij zoeken via Google wordt mij als oplossing gegeven Windows Essentials te verwijderen en terug te installeren. Maar dan moet ik het eerst kunnen downloaden maar dat kan blijkbaar niet meer. Graag een oplossing.

Ik werk met Windows 10 en Windows Live Mail.
 
Ik heb dit voor je gevonden


I had same issue. Here is how to fix it. This is easy and works! Thanks to whoever figured it out.

After long day of research, at last I got the solution. It seems the new Windows Live has grouped the wldcore.dll and wldlog.dll (used by Messenger, Contacts and Mail) to a folder c:\Program Files\Windows Live\Shared

image.png


Maybe because I did upgrade install it screwed up things.

The solution was simply copy paste those 2 files wldcore.dll and wldlog.dll from c:\Program Files\Windows Live\Shared to
c:\Program Files\Windows Live\Messenger
c:\Program Files\Windows Live\Contacts
c:\Program Files\Windows Live\Mail

Now I can login to Windows Live Messenger and enjoy the whole Windows Live Essentials 2011 products.
 
Fijn dat dit opgelost is en bedankt voor de info dat bij een 64-bits besturing alles in de map Program Files (x86) staat.
Ik kon niet ruiken of u een 32 of 64 bits besturing had.

Dit probleem wat ik gevonden had ging eigenlijk over Live Messsenger, maar omdat je deze twee dll bestanden ook in de map c:\Program Files\Windows Live\Mail moest zetten ging ik er van uit dat het ook voor Live Mail zou moeten werken.

Dan zetten we hier een slotje op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan