Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het opslaan van documenten in Word staat standaard ingesteld op OneDrive.
Ik slaag er niet in om dit te wijzigen, om het even wat ik probeer, het pad vermeldt steeds OneDrive.
Hoe kan ik sommige documenten op mijn pc opslaan, zonder dat ze naar OneDrive gestuurd worden?
Ik stel de vraag omdat er de voorbije weken her en der berichten verschenen dat MS in de toekomst (wanneer ?) de instellingen van hun cloudversies van de Office applicaties zou beperken en enkel nog opslag in hun eigen cloud zou toestaan, in One Drive dus...
Geen idee of ze daar al mee beginnen... Alleszins is er dan in dit geval al een nieuwe controverse over "lock-in" in de maak en kan de EU nog maar eens een proces opstarten.
Dat kan als je het laat aanstaan ook - zie de standaardbestandslocatie in de screenshot.
Dit vinkje slaat er enkel op dat bestanden die je opent vanuit de cloud en bewerkt, opnieuw worden opgeslagen in de cloud, zelfs als je standaardlocatie naar een lokale map verwijst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.