Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Mjn pc heeft 2 harddisks:
- 1 hd van 320 GB met Data (D\:)
- 1 hd van 500 GB met 2 partities : 1 met Win XP met progr. en en 1 met Win 7 prof ( lokale schijf C)
Hier is een bootable opstart; met pijltjestoets kan ik kiiezen voor XP, en of automatisch (als ik niets doe) start Win 7.
Hoe verwijder ik Win XP en progr.'s zonder Win 7 te beschadigen?. Ik wil deze schijf volledig gebruiken voor win 7.
Dank voor jullie hulp. ( Pluis: ik heb het onderwerp niet herhaald , zie voorgaande)
Koekoek
 
Jep, inderdaad. Ik ging net men vorige post aanvullen toen ik je post zag. Dit kon inderdaad voorvallen met Windows XP. Maar sinds Windows 7 is dit nietmeer van toepassing.

Het blijft mogelijk dat een Windows update niet goed geschreven of geprogrammeerd wordt waardoor systemen niet goed meer werken.

Door de fouten in het verleden zijn ze in in Redmond wakker geworden dat zoiets niet meer mag gebeuren.


Maar we blijven mensen en deze zoogdieren kunnen fouten maken.
 
Mag ik nog een vraag van een andere orde?
Een paar maand geleden backup op cd gemaakt van email met Static windows live email backup. Ik zou dit met dit progr met " restore" vnuit mijn cd willen teruzetten in Windows live mail in mijn e-mailaccount, maar op welke schijf of map zit dat ding?

Algemeen verloopt de installatie van alle programma's vlot, enkel mijn recente doc. ben ik kwijt , daar ik geen volledige backup mag terugzetten ( XP spook!!)
 
Is in orde. Eerst stond mijn win live mail nog actief , en dat mocht niet bij de restore actie .
Enkel vind ik l mijn contactpersonen niet meer terug, maar kan ik op grond van verzonden items en postvak in wel weer opbouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan