Yahoo web searc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik weet niet hoe het kan maar plotseling is in miijn webserver Google de " Yahoo Web Search " binnengeslopen en die plaatst al mijn zoekopdrachten in het Frans. Ik vind dit zeer vervelend en heb al allerlei manieren gezocht om dit te verwijderen, maar het lukt niet !!! Wie kan mij dringend aan een oplossing helpen ????
 
Bedankt voor de snelle reactie, maar dit bied geen oplossing. Yahoo blijft opdoemen van zodra ik iets ga opzoeken in google en dan verschijnen de resultaten in het Frans. Om gek van te worden. Wie weet een oplossing
Te vlug geschreven - " bied" moet natuurlijk zijn "biedt"
 
Eddymo;n229816 zei:
Bedankt voor de snelle reactie, maar dit bied geen oplossing. Yahoo blijft opdoemen van zodra ik iets ga opzoeken in google en dan verschijnen de resultaten in het Frans. Om gek van te worden. Wie weet een oplossing

je zegt iets over webserver maar niet over welke browser het gaat. in elke browser kan je via instellingen je voorkeurszoekmachine instellen en overbodige verwijderen als je dat bedoelt. zoals k het nu lees is je startpagina wel google.be, maar staat je zoekmotor-voorkeur verkeerd.
 
Ik gebruik alleen als browser " Google Chrome " of de browser van Windows 10 . Ik heb geen behoefte aan Yahoo en heb dit ook nooit gevraagd. Dat is in Google Chrome binnengesukkeld. Ik vid dit zeer vervelend en zou alleen hulp willen om dit te verwijderen. Ik kan het niet vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan