YouTube downloader voor flimpjes van youtube downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Axl

Gast
Ik ben hier nieuw en mijn naam is Axl en ben arbeidsongeschikt en heb een passie voor computer gekregen.
Waar ik nog niet helemaal uitgeraak is het downloaden van filmpjes van YouTube in een goede kwaliteit.
Ik heb al vele YouTube downloaders gebruikt maar het eindresultaat is toch niet wat ik had gehoopt.
Soms is de kwaliteit van gedownloade YouTube filmpjes niet heel goed en op TV zie je dan blokkerige gedeelten.

Nu komt mijn vraag;
Voor mijn kinderen maak ik veel dvd's met leuke filmpjes die ik van YouTube download en dat zie die makkelijk kunnen terugzien en niet alleen achter de computer.
Hoe kan ik het beste YouTube filmpjes downloaden met een hoge kwaliteit zodat het beeld op TV ook scherp is vanaf DVD.
 
Als je e-mail adres koopelt kunnen ze dan niet zien wat je download heb dat liever niet.

Niks doet het met die YouTube downloader of moet mischien even opnieuw starten

Dit is de link die ik probeer.

 
wel ik onder vind geen enkel probleem hier ....

Ashampoo_Snap_2014.02.26_15h10m28s_003_.jpg

je kan deze ook converteren naar de gewenste formaat .
Ashampoo_Snap_2014.02.26_15h14m48s_004_.png
 
Ik heb nu al weer 10 YouTube filmpjes gedownload van jeugdseries en de kwaliteit is beter denk ik.
Zal ook nog even kijken naar de slechte die ik al heb of die nu ook beter worden.
 
Het hangt er ook vanaf met welke kwaliteit de filmpjes geupload zijn naar Youtube.
Hier de keuze met een andere Video downloader.
Bij het ene filmpje heb je de keuze uit FLV 240P en MP4 360P (mindere kwaliteit dus).
Bij het andere filmpje heb je de bijkomende keuze van MP4 720P (goede kwaliteit)

Kwaliteit.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan