Windows 10 YouTube ondertiteling op Windows 10 > Android

Status
Niet open voor verdere reacties.
YouTube werkt blijkbaar niet hetzelfde op Android of iOS als op Windows (7-8-10-11) denk ik
Want als ik een Youtube filmpje bekijk met een automatisch gecreëerd Engelse ondertiteling dan kan ik deze bij Windows 10 op "Automatisch vertalen" naar b.v. Nederlands instellen en omschakelen, er zijn zelfs een heleboel andere talen beschikbaar.
Maar op mijn Apple (iOS) iPhone en op een tablet met Android software kan ik dit youtube filmpje alleen maar die automatische Engelse ondertiteling te zien krijgen.
Of ben ik verkeerd ? Wat doe ik dan verkeerd of moet er een instelling nog veranderd worden op Android en iOS ? welke dan en hoe ?
 
Ik zou het niet weten, want in Win10 bij mij komen de Engelstalige onderschriften er ook Engelstalig op en zeker niet in het Nederlands. Zou dus graag weten hoe jij dit voor elkaar gekregen hebt in Win 10 om de onderschriften in het Nederlands vertaald te krijgen.
 

Je kunt je instellingen voor ondertiteling selecteren of wijzigen op alle tv's, gameconsoles en media-apparaten die YouTube ondersteunen.

  1. Pauzeer de video die je afspeelt.
  2. Tik op Ondertiteling .
  3. Selecteer de taal waarin je de ondertiteling wilt zien.
  4. Selecteer Ondertitelstijl.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan