YouTube

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Soms zie je op YouTube dat er bij bepaalde liedjes bijvoorbeeld +30 of +40,...staat.
Bestaat er een mogelijkheid om gans deze serie ineens op de HD op te slaan of moet dit liedje per liedje gebeuren?
Dank bij voorbaat.
 
welk programma gebruik jij dan …
zojuist de test gedaan met GemistDownloader ….
indien je bij "gemistdownloader " de link plaats bij de YouTube downloader dan word enkel het eerste muziek stukje op gehaald met video of enkel de mp3 naargelang je instellingen.
*indien je bij de gemistdownloader de laatste optie neemt betreffende de downloadlijst en je plakt de url in het venster dan haalt deze de gehele lijst op ...met video of enkel als mp3 naargelang je instellingen ..

testje ..is hier dus gelukt .
Ashampoo_Snap_maandag 1 oktober 2018_16h33m24s_002_.png
 
Qtex;n234992 zei:
welk programma gebruik jij dan …
zojuist de test gedaan met GemistDownloader ….
indien je bij "gemistdownloader " de link plaats bij de YouTube downloader dan word enkel het eerste muziek stukje op gehaald met video of enkel de mp3 naargelang je instellingen.
*indien je bij de gemistdownloader de laatste optie neemt betreffende de downloadlijst en je plakt de url in het venster dan haalt deze de gehele lijst op ...met video of enkel als mp3 naargelang je instellingen ..

testje ..is hier dus gelukt .

Ik gebruik FreeYouTube Downloader.
 
succes ermee …
als ik zoek op free YouTube downloader dan zie ik er verschillende...dus is het haast onbegonnen werk om bij deze na te gaan of die het ook aankunnen de gehele lijst op te halen …
de gemistdownloader heeft me nog nooit in de steek gelaten .

*hier is hij juist gedaan met de 100 classic rock op te halen ..
Ashampoo_Snap_maandag 1 oktober 2018_16h50m27s_003_.png
 
Qtex;n234997 zei:
succes ermee …
als ik zoek op free YouTube downloader dan zie ik er verschillende...dus is het haast onbegonnen werk om bij deze na te gaan of die het ook aankunnen de gehele lijst op te halen …
de gemistdownloader heeft me nog nooit in de steek gelaten .

Ik heb GemistDownloader kunnen downloaden mits eerst alle veiligheden uit te schakelen. Als ik nu mijn muis op het clipje van YouTube plaats, welke link moet ik dan copieren naar "GemistDownloader"?
Neem nu bijvoorbeeld de volgende link: https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=IYj2hex99gY. Ik wil alles downloaden.
 
bernard;n234999 zei:
Ik heb GemistDownloader kunnen downloaden mits eerst alle veiligheden uit te schakelen. Als ik nu mijn muis op het clipje van YouTube plaats, welke link moet ik dan copieren naar "GemistDownloader"?

ik heb je eerder al duidelijk gemaakt dat jij de laatste optie dient te gebruiken van de GemistDownloader …
Ashampoo_Snap_maandag 1 oktober 2018_16h56m00s_004_.png
en je plakt de url in het venster ...welke dit is ...wel diegene die jij verkrijgt door in YouTube het gewenste af te spelen …*in dit voorbeeld diende ik dus de url te nemen die boven aan vermeld werd ..

Ashampoo_Snap_maandag 1 oktober 2018_17h00m22s_005_.png
 
de link die jij gaf was dus de juiste in dat voorbeeld van je .
je start in YouTube de lijst door het eerste liedje te starten en die verkregen url dien je dan te gebruiken ...wat is daar nu zo onduidelijk in ...werd eerder al vermeld bij bericht #2
 
Qtex;n235004 zei:
de link die jij gaf was dus de juiste in dat voorbeeld van je .
je start in YouTube de lijst door het eerste liedje te starten en die verkregen url dien je dan te gebruiken ...wat is daar nu zo onduidelijk in ...werd eerder al vermeld bij bericht #2

Wel, als ik deze link kopieer, dan is het maar enkel het eerste dat gedownload wordt.
 
Qtex;n235004 zei:
de link die jij gaf was dus de juiste in dat voorbeeld van je .
je start in YouTube de lijst door het eerste liedje te starten en die verkregen url dien je dan te gebruiken ...wat is daar nu zo onduidelijk in ...werd eerder al vermeld bij bericht #2

Het lukt me echt niet hoor Qtex; Als ik de link van de adresbalk kopieer of met de muis rechtsklik op de klik en kopieren, dan krijg ik maar telkens het eerste liedje gedownload.
 
ik krijg het hier ook niet voor elkaar ...dit ligt niet aan het programma maar eerder wel aan de uploaders mogelijk dat zij deze lijst als los staande nummers hebben geupload ..het voorbeeld van mij eerder betrof dus 1 afspeellijst te zijn en géén 100 losse nummers ...ook nu weer kon ik een afspeellijst ophalen in 1 keer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan