Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows 7 ultimate en firefox. helaas geeft yowindow slechts een zwart schem.
eerder heeft het wel gewerkt maar sinds de laaste updates van firefox niet meer.
Wie weet dat op te lossen
 
geef me de link dan eens waar jij deze kunt verkrijgen zonder dat je de melding te zien krijgt dat het om een verouderd programma gaat !
ik heb er naar gezocht en kwam hier telkens op uit !
 
ik heb yowindow opgehaald en ook hier werkt deze dus niet ...nu gebruik ik wel de Windows 10 en heb een melding gestuurd naar Microsoft via de probleemoplosser ...het resulteerde dat ik de melding kreeg te zien dat het programma niet geschikt was voor de Windows 10 ( wat ik dus al vermoede ) zelfs de compatibiliteitsmodus aanpassen naar de Windows 7 verhielp hier niets ...

straffer nog is het feit dat ik op meerdere forums uitkom waar ook het probleem aangaande yowindow besproken werd met Windows 7 en ook daar stelde men vast dat yowindow verouderd is ...! *eerder al meegedeeld !
 
Om Yowindow te kunnen gebruiken moet je Flash player voor Internet Explorer geïnstalleerd staan hebben . Firefox heeft inderdaad gisteren of eergisteren een update uitgebracht , maar ook Adobe heeft deze week een zeer belangrijke update uitgebracht waarin een zeer kritisch lek gedicht werd . Ik denk eerder dat het probleem te wijten is aan de Updates van Adobe voor Flash Player.
 
ik heb yowindow opgehaald en ook hier werkt deze dus niet ...nu gebruik ik wel de Windows 10 en heb een melding gestuurd naar Microsoft via de probleemoplosser ...het resulteerde dat ik de melding kreeg te zien dat het programma niet geschikt was voor de Windows 10 ( wat ik dus al vermoede ) zelfs de compatibiliteitsmodus aanpassen naar de Windows 7 verhielp hier niets ...

straffer nog is het feit dat ik op meerdere forums uitkom waar ook het probleem aangaande yowindow besproken werd met Windows 7 en ook daar stelde men vast dat yowindow verouderd is ...! *eerder al meegedeeld !

Vreemd want de recentste versie zou onder windows 10 moeten werken . Hou er wel rekening mee als je gaat downloaden dat er AdWare op de achtergrond word mee gedownload !!!!!

Download YoWindow - MajorGeeks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan