Volgens hu n is er geen soring bekend maar de community ontploft en de helpdesk herkent dit niet...
Nou dan is het wel duidelijk. Als de community ontploft is het in elk geval de bevestiging dat er echt iets aan de hand is.
Als er meer mensen hun kalender opeens kwijt zijn zal er vast op een gegeven moment wel iemand onderzoek naar gaan doen, zo gaat het daar meestal, ik zit zelf ook op die community overigens, maar niet met deze alias. Dat hou ik graag gescheiden.
Ik weet wel dat als je bij Ziggo webmail wil inloggen, je moet wachten tot die pagina geladen is, anders krijg je die credentials melding die jij ziet.
Na het inloggen kon ik gewoon op agenda klikken en hem zien. Maar ik gebruik die verder niet dus kan ik ook niet aangeven of ik iets kwijt ben.
Een goed alternatief is misschien de Google kalender. Die gebruik ik ook op mijn telefoon en raak nooit iets kwijt. Als je een gMail adres hebt dan zou je daar ook aan moeten kunnen komen. En zoals gezegd, voordeel is dan ook dat je hem ook op je telefoon kunt bekijken.
Ben echter toch benieuwd of Ziggo dit nog gaat oplossen.
@PhilipV Er is nog een menselijke helpdesk. Maar op de community worden Ziggo klanten vaak beter geholpen, daar zitten ook moderators en die kunnen weer wat meer dan de mensen aan de telefonische helpdesk.
Echter de kalender is backoffice, daar moet systeembeheer naar kijken wat daar mis gaat of is is gegaan.