E-mail Ziggoe webmail agenda leeg

Hallo Forum.

Nu heb ik toch iets raars vandaag:
Ik kan inloggen bij ziggowebmail en alles va mails staat er gewoon.

GEEN enkele afspraak meer inde kalender van ziggo.

Geen eigen noch verjaardagen kalender bevat enige afspraak meer.

Er is vannacht geen update geweest noch iets geinstalleerd.

Weet iemand raad aub...

Er is vannacht geen update geweest noch iets geinstalleerd.
Maar je maakt toch gebruik van Webmail zeg je? Dan hebben lokale updates daar niets mee te maken. Met Webmail (via de browser dus) maak je direct contact met de mailserver en jouw mailbox bij Ziggo.
Net als Philipv denk ik dat je het beste hiervoor op de Ziggo Community kunt zijn aangezien wij niets aan webmail kunnen doen feitelijk.

de ziggo com zegt men dit ook:
Hier kampen we ook al een paar dagen met hetzelfde probleem, dat we niet meer bij onze agenda's kunnen komen.

Een paar dagen geleden kregen wij plotseling leeg

Opnieuw het wachtwoord ingeven helpt niets.

Omdat de agenda cruciaal is, ben ik er de gehele ochtend al mee bezig zonder succes. Ik heb de meest actuele instellingen opgezocht op de ziggo website en heb de kalender opnieuw proberen aan te maken met de instellingen (zie hieronder).

Wanneer ik dat doe, krijg ik echter steeds het bericht:

The credentials you have entered were not accepted. Please check your settings.

Iets dat altijd prima heeft gewerkt, werkt plotseling niet meer...

Hoe komen we bij onze agenda's?

Volgens hu n is er geen soring bekend maar de community ontploft en de helpdesk herkent dit niet...
Nou dan is het wel duidelijk. Als de community ontploft is het in elk geval de bevestiging dat er echt iets aan de hand is.
Als er meer mensen hun kalender opeens kwijt zijn zal er vast op een gegeven moment wel iemand onderzoek naar gaan doen, zo gaat het daar meestal, ik zit zelf ook op die community overigens, maar niet met deze alias. Dat hou ik graag gescheiden.

Ik weet wel dat als je bij Ziggo webmail wil inloggen, je moet wachten tot die pagina geladen is, anders krijg je die credentials melding die jij ziet.
Na het inloggen kon ik gewoon op agenda klikken en hem zien. Maar ik gebruik die verder niet dus kan ik ook niet aangeven of ik iets kwijt ben.

Een goed alternatief is misschien de Google kalender. Die gebruik ik ook op mijn telefoon en raak nooit iets kwijt. Als je een gMail adres hebt dan zou je daar ook aan moeten kunnen komen. En zoals gezegd, voordeel is dan ook dat je hem ook op je telefoon kunt bekijken.

Ben echter toch benieuwd of Ziggo dit nog gaat oplossen.

@PhilipV Er is nog een menselijke helpdesk. Maar op de community worden Ziggo klanten vaak beter geholpen, daar zitten ook moderators en die kunnen weer wat meer dan de mensen aan de telefonische helpdesk.
Echter de kalender is backoffice, daar moet systeembeheer naar kijken wat daar mis gaat of is is gegaan.

Terug
Bovenaan