Windows 11 Zoek op het web om meer te leren over deze afbeelding

Hallo,

Wie kan mij helpen in win11 bureaublad pictogram te verwijderen van "Zoek op het web om meer te leren over deze afbeelding verwijderen"

Ik ben er al lang mee bezig om dit te verwijderen maar komt steeds terug, terwijl ik dat totaal niet wil.

Met vriendelijke groet,

Hans van Rooy
hg.v.rooy@ziggo.nl

Zo haal je “Zoek op het web om meer te leren over deze afbeelding” weg:

via de Instellingen (de officiële route)

1. Rechtsklik op je bureaublad.
  2. Kies Aanpassen.
  3. Ga naar Achtergrond.
  4. Schakel “Afbeeldingsinformatie op het bureaublad weergeven” uit.
    (Soms heet het “Fun facts, tips, tricks en meer weergeven” bij Spotlight-achtergronden.)

Philip,

Ik ben naar Bureaublad rechtermuisknop, Aan persoonlijke voorkeur aanpassen, Achtergrond dan van Windows-spotlight naar Afbeelding gezet, in het begin zie ik de koppeling niet maar uurtje later staat het er weer??? Zoek op het web om meer te leren over deze afbeelding??????

daarmee stuur je idd. enkel wat je te zien krijgt - de bron van je achtergrond.
Wat je moet uitschakelen is de weergave van de widget door een thema te kiezen zonder die widget ...

1765792229204.png

Opletten met download uit vorige post !!! Als je niet goed oplet of afhankelijk van je instellingen voor downloaden wordt de registry aanpassing meteen uitgevoerd - zonder te vragen of je dat wel wil ...

Dus enkel uitvoeren als je het helemaal vertrouwd !

De inhoud :

; Created by: Shawn Brink
; Created on: October 23, 2024
; Tutorial: https://www.elevenforum.com/t/add-o...this-picture-desktop-icon-in-windows-11.7137/

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\{2cc5ca98-6485-489a-920e-b3e88a6ccce3}]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel]

"{2cc5ca98-6485-489a-920e-b3e88a6ccce3}"=dword:00000001

Terug
Bovenaan