Windows 10 Zoek programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb windows 10.
Als ik linksonder in het zoekprogramma iets wil zoeken dan kan ik niets intikken, de cursor bewwegt niet en ik krijg dan een zwart scherm te zien waarop staat; begin met typen om apps, bestanden, instellingen en webresultaten te zoeken. Maar hij doet helemaal niets.
 
Hallo Qtex,
Ik ben naar de eigenschappen van windos search gegaan en mijn pc stond bij het opstarttype op; automatisch (vertraagd opstarten).
Hierna heb ik hem op automatisch gezet, op starten gedrukt enkele seconden af laten werken en hierna ook weer op stoppen enkele seconden en weer op starten en ok.
Ik start de pc weer op en hij blijft zeker 5 minuten hangen op het 1e beeldscherm, hij liep niet door.
De pc uit gezet en weer opnieuw opgestart, nu startte hij normaal op maar nog steeds geen resultaten.
 
ben jij eerder op dit systeem bezig geweest met een opruimer denk nu aan Ccleaner of glary utilities of eender welke andere optimalisatie tool want ik heb het vermoeden dat er wellicht meer gaande is..
 
Laatst bewerkt:
Heb gisterenavond ook nog Advance system care erop gezet, maar ook dit helpt niet.
In de bijlage de scan van Malwareytes adwcleaner.
 

Bijlagen

  • Scan Malwarebytes.png
    Scan Malwarebytes.png
    54.8 KB · Weergaven: 182
dat mag je allemaal in quarantaine plaatsen en vervolgens ook verwijderen ..
verwijder ook de Advance system care maar van je systeem .. je kan beter voor Malwarebytes premium gaan ..
bij G2a koop je voordelig een licentie aan voor een jaar ..deze is dus jaarlijks te verlengen maar dan ben je ook gevrijwaard van dat wat er nu gevonden werd ..
*heb me er zelf verleden week een licentie aangekocht welke geschikt is voor 5 systemen ... komt voordeliger uit !
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Hallo,
Mijn pc heb ik weer opnieuw geinstallerd met windows 10 en heb alles weer geinstalleerd wat ik erop wilde hebben en nu werkt ook mijn zoekfunctie weer.
Dus dit mag afgesloten worden.

iedereen hartelijk bedankt hiervoor die hier aan meegewerkt hebben.

Met vriendelijke groet,

majos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan