E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
verstuurde e-mails via telenet en thunderbird komen niet aan
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar één persoon en die heeft die goed ontvangen. Maar in mijn map Verzonden berichten zie ik die mail 2x...
Antwoorden
11
Weergaven
831
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoe komt in ‘s hemelsnaam een Franstalige map in Outlook terecht, met submappen in Nederlands en Engels ? Ik heb die ‘Boite de réception’ nooit...
Antwoorden
11
Weergaven
598
  • Gesloten
ik ben zo ineens al mijn contactpersonen van Windows live mail kwijt ,hoe kan ik deze teug vinden HELP
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe verwijder je bovenste regel bpost in Outlook?
Antwoorden
11
Weergaven
695
  • Gesloten
Besturing is Windows 10 - 64bit en Office is versie 2019. Sinds enkele weken kan ik na het openen van Outlook en deze via de taakbalk weer afsluit...
Antwoorden
10
Weergaven
703
  • Gesloten
Mijn webmail bij telenet puilt na twee weken ook uit van berichten die in spam thuishoren en mijn spambox zit dan ook al heel goed gevuld. Daarom...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
  • Opgelost
Al van in de prille jaren ben ik gebruiker van Thunderbird. Het is fantastisch, betrouwbaar, zonder complicaties en gratis. In de loop van de vele...
Antwoorden
10
Weergaven
882
  • Gesloten
Ik kan sinds enkele dagen mijn mails niet meer lezen ze komen binnen maar als ik erop klik krijg ik enkel de hoofding en voor de rest niets.Ik...
Antwoorden
10
Weergaven
836
  • Gesloten
Besten, Sedert lange tijd ben ik ingeschreven op de nieuwsbrieven van "Gezondheid.be". Alles verliep vlot tot verleden maandag. Ik verkrijg...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan