Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
:vraagteken:muispijl beweegt zich over scherm zonder aan teraken .installatie via usb heinstalleren helpt niet
Antwoorden
6
Weergaven
2K
lucske
L
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een opdracht gekregen van een school om een pc samen te stellen met een budget van ongeveer 500 euro. Het budget mag met max 10 á 20...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
parasiet
P
  • Gesloten
Hallo, heb een router gekocht: Linksys Wireless-G, ADSL Home Gateway Op het moment ben ik aangesloten met een ADSL-GO modem (via USB kabel) De...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Vraagje: Wij zitten hier thuis met 2 vaste pc's en 2 laptop's De 2 vaste pc's zijn op internet aangesloten via een netwerkswitch (5 poorts)...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
klein vraagje ik heb een duel core prossessor 4200 maar heb horen zeggen dat xp niet de volledige snelheid van me prossessor gebruikt zo gezecht...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi als ik de cd van clickx wil installeren springt men pc ineens af en start hij terug op met de foutmelding driver irql not less or equal...
Antwoorden
2
Weergaven
8K
R
  • Gesloten
Ik heb een probleem met me pc het toetsenbord bestaat vanuit links gezien precies tot de helft nog gewoon uit letters tot de lijn tgv. Het...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
R
  • Gesloten
Hallo allemaal, Ik heb hier een laptop van Dell latitude D505. Nu is mijn Scherm kapot(onpl) Om dit te vernieuwen zou mij dat +/- 600 euro...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
ben gisteren bij een vriend geweest om iets te instaleren maar er staat dus wel degelijk een win xp prof op is één jaar oud maar hij vind die usb...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
tegenwoordig zie ik veel staan externe hd voor desktop kan deze dan niet aangesloten worden op een laptop?ik dacht van wel ik weet nl een maxtor...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
parasiet
P
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan