Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Is daar al ooit iemand naar toe geweest? Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen. Ik ben op zoek naar een nieuwe cpu en hd. Nu zie ik dat er van de...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
zelf heb ik een account bij skype, maar mijn dochter, die dezelfde pc gebruikt zou zelf haar eigen account hebben. Nu is de vraag: kan dat op...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo allemaal , ik heb een pentium(R)4 van 3.06GHz met 512DDr ram geheugen.. nu kom ik net tot de vaststelling dat die 512 gezakt is naar 448...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
parasiet
P
  • Gesloten
Hi, Ik ben van plan volgende week, als m'n vakantiewerk eropzit een nieuwe pc te bestellen. Ik wil graag even weten wat jullie ervan vinden.
Antwoorden
10
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Nu begrijp ik er niks van... Dus ik weet dat niet alle kaartlezers meer dan 2gb kunnen lezen. Nu mijn probleem is dat mijn kaartlezer sd kaartje...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Wie weet raad ? Ik heb gisteren pinnacle studio op men pc gezet en men sony h23 videocamera aangesloten via een usb kabel die ik apart erbij...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
mikasjors
M
  • Gesloten
Hallo iedereen, ik heb me onlangs een Western Digital My Book world netwerkschijf gekocht. Omdat de snelheid van het kopiëren naar de schijf...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
Deleted member 374
D
  • Gesloten
ik heb een acer aspire 7003WSMI met een orbicam bison ingebouwd maar elke keer ik die wil gebruiken geeft die een fout en sluit de cam af wie...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
D
  • Gesloten
Ik heb 4 gb ddr2 steken in mijn moederbord. De bios leest er 4 en dat cpu tooltje leest er ook 4. Hoe komt dat zowel windows xp en vista maar 3 g...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi, ik kan geen draadloze verbinding maken. Ik krijg geen netwerk in bereik, moet ik nu mijn modem terug resetten of kan ik iets anders doen? Grz...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan