Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een kaart die aan volgende eisen voldoet: -Moet draaien op windows xp home edition -Met afstandsbediening...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
riddick
R
  • Gesloten
Hallo Ik heb draadloze speakers geinstalleerd. Deze werken wanneer ik een muziek CD in mijn CD Rom steek, maar niet wanneer ik muziek afspeel...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
riddick
R
  • Gesloten
Weet iemand hoe je dit ding moet instellen? Ik vind namelijk geen enkele post en de kabel zit er weldegelijk op... Met Vriendelijke Groet...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Ps start op met 3 korte biepjes...het is iets van fout in eerste 64 kb Maar hoe los je dat op? Heb al geswitched met geheugenlatjes,bios...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Sinds enkele weken zijn we thuis overgeschakeld van Scarlet Premium naar Scarlet One. Aangezien we 2 pc's hebben werken we dus met een router. Nu...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo zit maar met 1 probleempje mijn tv-kaart werkt perfect maat heb geen geluid heb al drivers geinstalleerd enzo maar het wil niet werken...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Wie weet raad ? Ik betrap mezef erop dat ik op het werk of en toe een op het net zit voor mezelf. Nu mijn vraagje : is het mogelijk om op het...
Antwoorden
7
Weergaven
5K
  • Gesloten
na het gebruik van een bleutooth-stick wil ik deze nadien terug uit de usb-poort halen en klik ik op het icoontje van hardware verwijderen dan...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Daar ik niet juist weet waar ik dit moet zetten zet ik het hier. In mijn laptop zit voorlopig geen harde schijf maar nu is mijn vraag als ik...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Het is de pc van mijn zoon, der zitten drie geluidskaarten in, waarvan één actief uiteraard, maar hoe activeren we een andere...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
fireblade
F
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan