Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
hey iedereen een maat van me heeft een i-pod maar nu blijkt dat als hij zijn mp3-tjes vanop zijn pc naar zijn i-pod kopieert dat hij deze niet...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Vraagje, heb een draadloos netwerkje geinstaleerd,werkt prima. Het ene probleem dat ik heb is als ik wil printen met de laptop blokeerd zonealrm...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
moederbord type : Moederbord ID 09/11/2002-SiS-648-6A7I0M4BC-00 Moederbordnaam MSI MS-6701 (Medion OEM) Front Side Bus Eigenschappen...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
heb dus na een format op mijn pc het volgend probleem: Wanneer ik aan het werken ben op de pc gebeurt het dat mijn flatscreen zomaar uitvalt en...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste mensen, Omdat mijn geluidskaart geintegreerd op het moederbord niet meer deed heb ik een nieuwe geluidskaart geistalleerd (Muse Lt van...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
S
  • Gesloten
Van een vriend kreeg ik een lite on sohw 1653s. Deze monteerde ik in mijn computer maar als ik er een lege dvd instop, begint deze lawaai te maken...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
skinny
S
  • Gesloten
Heb een HD (c)en wil een twede installeren hoe moet ik te werk gaan,met als oogpunt dat de huidige als twede schijf word.
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb mijn vorige pc hier nog staan en gebruik die om wat op uit te proberen, en nu mijn vraag, kan ik die aansluiten op internet...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik wil mijn ramgeheugen upgraden. Volgens Dell zijn volgende geheugens voor mijn PC beschikbaar. Kingston Kingston - Memory - 512 MB - DIMM...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Ik mijn tv via een draadloze zender verbonden met mijn pc. Ik krijg enkel mijn achtergrondscherm wordt op mijn tv weergegeven. Welke...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan