Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Wat vinden jullie van deze scanner? Is maar om af en toe es te gebruiken!!! Greetz Djpiaggi
Antwoorden
24
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb een medion computer van mei 2005, de vraag is zit hier een netwerkkaart op het moeder bord of een losse netwerkkaart , want ik denk dat hij...
Antwoorden
7
Weergaven
5K
  • Gesloten
Kan er hier iemand mij een disassembly guide voor de nokia 710c bezorgen? Er is een kleinigheid aan maar k krijg dat ding niet open... Dank bij...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey allemaal, IK heb me overlaatst bovenstaande configuratie gekocht (met 512 mb ram) als 2de pc tje, nu vroeg ik me af of het volgende normaal...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
hoi.ik ben van plan een nieuwe dvd brander te kopen.nu had ik graag wat advies gehad over welke goed zijn of minder goed.
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
weet er iemand waar men deze kaart kan vinden een geforce go 5700 128 mb voor mijn laptop
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hello, Ik zoek een AGP video kaart voor een packard bell PC Imedia 2100 met moederbord ( GA-KVM800MNF ) Bali ATX versie 1.01 Welke zouden...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
K
  • Gesloten
Na installatie van FIFA 07 krijg ik volgende foutmelding: "FIFA 07 requires hardware graphiqs acceleration " ...wie kan mij helpen ?
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Krijg mijn pctje niet meer opgestart. Heb dit probleem nog al eens gehad en was toen door de man van de winkel op een paar minuutjes geklonken...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Ik ben op zoek naar een programma om mijn VPN connecties op te slaan. Zodat als ik mijn laptop opnieuw installeer dat ik niet steeds alle...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan